Mitä tehdä kun tinderistä saa matcheiksi vain sellaisia naisia, joiden kanssa ei voisi kuvitella mitän lähempää kanssakäymistä
Eivätkö he herätä mitään romanttisiakaan tuntemuksia...Johtuuko se siitä kun naisia on niin paljon miehiä vähemmän tinderissä?
M35
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Itse totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Olen kokeillut useampaa sovellusta tai saittia. Netissä lähestyneet tai mätsänneet naiset eivät olleet viehättäviä (joko kurttuisia baarimuijia tai sitten ylipainoa oikein kunnolla) ja/tai sitten odotukset elämästä olivat ihan erilaisia. Joko lapsia on kunnon liuta tai sitten ollaan etsimässä sitä viimeistä kortta jonka kanssa alkaa heti kokeilla vieläkö uunilla saisi pullan paistettua.
Omantasoiset naiset vaan nyrpistelevät nokkaa ja kuvittelevat löytävänsä jonkun komistuksen joka palvoo maata jalkojen alla ja vie kalliille reissuille. Olen kuitenkin ihan normaali akateemisesti koulutettu mies, mutta jostain syystä me ollaan suomalaisille naisille kuin ilmaa noissa deittipalveluissa.
Mistä tiedät, miksi "omantasoiset" eivät ole kiinnostuneet sinusta? Ovatko vaivautuneet kuitenkin matchaamaan kertoakseen, ettet ole tarpeeksi komea etkä vaikuta siltä, että veisit kalliille reissuille, vai ihanko trollaat perjantaipäivän iloksi palstan vakioväittämillä?
Nimittäin esim. minä swaippaisin luultavasti valtaosan "omantasoisista" vasemmalle sen vuoksi, että eivät joko ole "samasta tasosta huolimatta" omantyylisiä (tykkään vähän boheemeista tyypeistä, eli asiallisen oloiset eivät ehkä herätä kiinnostusta) tai sitten profiilitekstin perusteella eivät vaikuta sellaiselta, mitä etsin. Toiveita on kuitenkin muidenkin asioiden osalta kuin ulkonäön, ja näin ollen profiilitekstin pitäisi kertoa henkilöstä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Itse totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Olen kokeillut useampaa sovellusta tai saittia. Netissä lähestyneet tai mätsänneet naiset eivät olleet viehättäviä (joko kurttuisia baarimuijia tai sitten ylipainoa oikein kunnolla) ja/tai sitten odotukset elämästä olivat ihan erilaisia. Joko lapsia on kunnon liuta tai sitten ollaan etsimässä sitä viimeistä kortta jonka kanssa alkaa heti kokeilla vieläkö uunilla saisi pullan paistettua.
Omantasoiset naiset vaan nyrpistelevät nokkaa ja kuvittelevat löytävänsä jonkun komistuksen joka palvoo maata jalkojen alla ja vie kalliille reissuille. Olen kuitenkin ihan normaali akateemisesti koulutettu mies, mutta jostain syystä me ollaan suomalaisille naisille kuin ilmaa noissa deittipalveluissa.
Olisin varmaan ihan vihoviimeinen vaihtoehto näillä kriteereillä. Olen amk-koulutettu, yksi lapsi, ja vieläpä kaukaisena toiveena se, että hyvän puolison kanssa saisi vielä ainakin yhden "pullan tällä uunilla paistettua". Ei tosin tarvitsisi siihen lähteä heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, miksi "omantasoiset" eivät ole kiinnostuneet sinusta? Ovatko vaivautuneet kuitenkin matchaamaan kertoakseen, ettet ole tarpeeksi komea etkä vaikuta siltä, että veisit kalliille reissuille, vai ihanko trollaat perjantaipäivän iloksi palstan vakioväittämillä?
Nimittäin esim. minä swaippaisin luultavasti valtaosan "omantasoisista" vasemmalle sen vuoksi, että eivät joko ole "samasta tasosta huolimatta" omantyylisiä (tykkään vähän boheemeista tyypeistä, eli asiallisen oloiset eivät ehkä herätä kiinnostusta) tai sitten profiilitekstin perusteella eivät vaikuta sellaiselta, mitä etsin. Toiveita on kuitenkin muidenkin asioiden osalta kuin ulkonäön, ja näin ollen profiilitekstin pitäisi kertoa henkilöstä jotain.
Erittäin hyvä pointti tämäkin. Kun se ulkonäkö ei ole se kaikki, yhdessäolon onnistumiseen tarvitaan muutakin.
Itse olen maalaismaisemissa viihtyvä. Vapaapäivänä mielipuuhaa on lähteä pitkälle maastolenkille. Tykkään rauhallisista koti-illoista.
Vaikka kuinka joku olisi ulkonäöltä "minun tasoisen", mutta viihtyy suurkaupungissa, vapaapäivinä istuskelee mieluiten kahviloissa ja iltaisin kaipaa yökerhoihin, niin tuskin tulisi yhteiselämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne silloin ole sinun "tasoisiasi" naisia. Ne naiset ovat, jotka sinä voit saada. Niin toimii tasoteoria ;)
Akateemiset miehet ovat kuumaa kamaa naismarkkinoilla, joten ilmeisesti sinussa vain on jotain muuta vialla. Jos ulkonäkö on huono, kannattaa suosiolla yrittää jossain muualla kuin Tinderissä.
Ap, ne naiset joiden kanssa tulee match, ovat sinun tasoa. Jotta voit saada tasoasi parempia naisia, sinun on nostettava omaa tasoasi. Tähän _voi_ auttaa mm:
-jos on ylipainoa, laihduta
-treenaus kannattaa aina, ellet nyt jo harrasta säännöllisesti urheilua
-hampaat kuntoon!
-koulutustasoasi en tiedä, mutta mitä paremmin koulutettu, sen parempi. Aina voi kouluttautua ja opiskella lisää. Se kertoo ihmisestä ainoastaan positiivisia asioita
-onhan profiilisi kunnossa? Kuvat on tuoreita, hyvistä kuvakulmista, ei pelkkiä selfieitä tai ei selfieitä ollenkaan! Kuvista olisi hyvä tulla esiin esim. harrastuksia tai mielenkiinnonkohteita, ja kokovartalokuva on myös pakko olla. Ei nyrpeitä kuvia, vaan hymyä ja positiivista asennetta.
-profiiliteksti on yhtä tärkeä ellei tärkeämpi kuin kuvat. Moni nainen, itseni lukien, kiinnostuu nimenomaan tekstistä josta kuvastuu persoonallisuus, älykkyys ja hauskuus. Ei kielioppivirheitä!
-tarkastuta profiilisi jollain tuntemallasi fiksulla naisella
Tinderissäkin naisilla on paljon valinnanvaraa, miehillä ei. Se kannattaa pitää mielessä, että miehenä olet altavastaaja ja siksi sun pitää satsata siihen profiiliin ja itsesi kehittämiseen oikeassa elämässä, jos haluat jollain tavalla saada tasokkaampia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää se että kun tykkäätte teille epämiellyttävistä naisista algoritmi toteaa että ahaa, tämä mies tykkää näistä. Näitä lisää. Turha meidän on sille parhaita edes näyttää, kun se tykkää näistä epäsuosituimmista.
Ei siellä tinderissä kovin montaa naista ole, ne käy läpi parissa päivässä, ja väitän ettei siellä ole muita algoritmeja, kuin että maksavat asiakkaat näytetään ennen ilmaiskäyttäjiä. Kun on käynyt valikoiman läpi, uusia profiileita putkahtaa parisenkymmentä päivässä, jos hakusäde on alle 50 km, ainakin pk-seudulla
No Suomessa on kaikki muut paikat paitsi Helsinki (isolla säteellä) niin pieniä ettei millään algoritmillä olisi edes mitään merkitystä kun kaikki alueen käyttäjät on tosiaan katsottu muutamassa päivässä.
Algolla voi olla merkitystä miljoonakaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä "epämiellyttävät" naiset nyt siis ovat?
Eron jälkeen miettinyt muutamia kertoja Tinderin kokeilemista. Mutta aina kun luen tämäntyyppisiä ketjuja, niin päätän taas antaa olla.Arvaan. Trimmattu kroppa,pitkä tukka, naamanätti, lapseton, lemmikitön ja ennen kaikkea kokematon.
Ei ylipainoa, tukalla ei niin väliä kunhan ei ole kalju, tietysti nätti naama, lapsetin, lemmikkejä saa olla, kokemusta saa olla.
ap
Itse olen kaunis ja liikunnallinen eronnut yhden lapsen yhteishuoltaja-äiti.
Ei ole hinkua etsiä uutta parisuhdetta, ja nämä ketjut saavat vahvemmin päätöksen pysyä pois tinderistä.
En halua olla yksi niistä joista valitellaan, että "tykkäyksiä tulee vain yh-äideiltä".Kas kun et fiksuna tajunnut että lähes koko ketju on trollausta.
No tämä nyt ei ole eka ketju, josta luen tällaista.
Toki olisi kiva kuulla niitä onnistuneita tarinoita tinderistä, jossa jo lapsia saaneet olisivat löytäneet itselleen puolison.
Kun nyt tulee enemmän luettua vain näitä "tykkäyksiä vain yh-äideiltä" -valitteluita, niin ei tosiaan innosta kokeilemaan.Vakiotrollaukset toistuu täällä usein.
Ja miksi ihmeessä sun pitäis välittää yhtään jonkun randomin jutuista? Tinder on täynnä hyvin erilaisia ihmisiä. Sulle sopii ja riittää yksi. Se mitä 99,9% muuta ihmistä tekee tai ajattelee on ihan sama.Olin parisuhteessa yli vuosikymmenen, maailma ehti muuttua paljon sinä aikana. Tinderiä ei ollut olemassakaan vielä silloin, kun edellisen kerran olin sinkku.
Tietysti toive oli loppuelämän parisuhteesta, ehkä jollain tapaa jäänyt vielä ajatus, että onko riittävä, ja oltaisiinko minun antamistani tykkäyksiä hyvillään, vai päätyisinkö tämäntyyppisen valittelun kohteeksi.
Äh, ei minua kiinnosta valittajat ja trollaajat ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi on sun taso, pösilö. Se millaisen saat sitoutettua, ei se mitä itse luulet itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt Tinderiä mutta eikö se toimi niin että match syntyy kun molemmat tykkäävät toistensa profiileista? Jos et voi kuvitellakaan mitään kanssakäymistä näiden naisten kanssa niin miksi hemmetissä sitten tykkäät heidän profiileistaan?
Koska muuten en saa matcheja.
Voin aina yrittää psyykata matchaamani naiset viehättäviksi, mutta en ole siinä onnistunut.
ap
Eli mikä ongelma sinulla on? Tavoitteesi on selvästi saada matcheja, ja nythän sinä saat niitä. Tavoitteesi on siis saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää se että kun tykkäätte teille epämiellyttävistä naisista algoritmi toteaa että ahaa, tämä mies tykkää näistä. Näitä lisää. Turha meidän on sille parhaita edes näyttää, kun se tykkää näistä epäsuosituimmista.
Ei siellä tinderissä kovin montaa naista ole, ne käy läpi parissa päivässä, ja väitän ettei siellä ole muita algoritmeja, kuin että maksavat asiakkaat näytetään ennen ilmaiskäyttäjiä. Kun on käynyt valikoiman läpi, uusia profiileita putkahtaa parisenkymmentä päivässä, jos hakusäde on alle 50 km, ainakin pk-seudulla
No Suomessa on kaikki muut paikat paitsi Helsinki (isolla säteellä) niin pieniä ettei millään algoritmillä olisi edes mitään merkitystä kun kaikki alueen käyttäjät on tosiaan katsottu muutamassa päivässä.
Algolla voi olla merkitystä miljoonakaupungeissa.
Kyllä väitän, että Tinderin algoritmit myös määrittävät käyttäjille tason jonka perusteella profiileja näytetään. Testasin tätä kun oli kollegan kanssa työmatkalla. Oli siis molemmille vieras kaupunki, ja ihan eri profiileja tuli näkyviin, vaikka hakukriiterit oli samat.
Voisitko kuvailla millaisen naisen sitten itse valitsisit? Käykö muu kuin korkeasti koulutettu?