Mitä tehdä kun tinderistä saa matcheiksi vain sellaisia naisia, joiden kanssa ei voisi kuvitella mitän lähempää kanssakäymistä
Eivätkö he herätä mitään romanttisiakaan tuntemuksia...Johtuuko se siitä kun naisia on niin paljon miehiä vähemmän tinderissä?
M35
Kommentit (91)
Kaikkein paras neuvo on, että meet ihan itse tuonne ihmisten ilmoille sitä täydellistä matchia ettimään. Ei tarvi kellekään valittaa, että tulee huonoja. Saa taatusti just niin hyvän kuin onnistuu nappaamaan ja määrittelyt voi aina siinä etsimisvaiheessa tarkentaa oikeiksi.
Nuoriso ja uusavuttomuus sekä suunnaton laiskuus!
Vähän vaikea sanoa asiaan mitään kun aloittaja ei kerro itsestään mitään eikä kerro myöskään millaista naista etsii.
Mutta... vaikka sinulle näkyisi myös niitä miellyttäviä naisia niin he eivät välttämättä näe sinua. Jos käytät strategiaa, jossa vedät kaikki oikealle niin Tinder ”rankaisee” sinua tästä. Kuvasi painuu pakan pohjalle eivätkä muut näe sinua niin paljon.
Tinder on täysin hakuammuntaa kumppanin löytämisessä. Mahdollista se on mutta paljon myös tuuripeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä "epämiellyttävät" naiset nyt siis ovat?
Eron jälkeen miettinyt muutamia kertoja Tinderin kokeilemista. Mutta aina kun luen tämäntyyppisiä ketjuja, niin päätän taas antaa olla.Arvaan. Trimmattu kroppa,pitkä tukka, naamanätti, lapseton, lemmikitön ja ennen kaikkea kokematon.
Ei ylipainoa, tukalla ei niin väliä kunhan ei ole kalju, tietysti nätti naama, lapsetin, lemmikkejä saa olla, kokemusta saa olla.
ap
Itse olen kaunis ja liikunnallinen eronnut yhden lapsen yhteishuoltaja-äiti.
Ei ole hinkua etsiä uutta parisuhdetta, ja nämä ketjut saavat vahvemmin päätöksen pysyä pois tinderistä.
En halua olla yksi niistä joista valitellaan, että "tykkäyksiä tulee vain yh-äideiltä".Kas kun et fiksuna tajunnut että lähes koko ketju on trollausta.
No tämä nyt ei ole eka ketju, josta luen tällaista.
Toki olisi kiva kuulla niitä onnistuneita tarinoita tinderistä, jossa jo lapsia saaneet olisivat löytäneet itselleen puolison.
Kun nyt tulee enemmän luettua vain näitä "tykkäyksiä vain yh-äideiltä" -valitteluita, niin ei tosiaan innosta kokeilemaan.
Vakiotrollaukset toistuu täällä usein.
Ja miksi ihmeessä sun pitäis välittää yhtään jonkun randomin jutuista? Tinder on täynnä hyvin erilaisia ihmisiä. Sulle sopii ja riittää yksi. Se mitä 99,9% muuta ihmistä tekee tai ajattelee on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein paras neuvo on, että meet ihan itse tuonne ihmisten ilmoille sitä täydellistä matchia ettimään. Ei tarvi kellekään valittaa, että tulee huonoja. Saa taatusti just niin hyvän kuin onnistuu nappaamaan ja määrittelyt voi aina siinä etsimisvaiheessa tarkentaa oikeiksi.
Nuoriso ja uusavuttomuus sekä suunnaton laiskuus!
Todella onneton ja hyödytön neuvo.
Kannattaa keskittyä kasvattamaan omaisuutta. Kokeile 10 vuoden päästä uudelleen mikäli olet saanut mainetta ja mammonaa.
Tuossa tilanteessa sinun pitää nostaa omaa tasoasi, jos haluat parempitasoisia mätsejä. Treenaa seksikkäämpi kroppa, pukeudu paremmin ja ota parempia kuvia itsestäsi.
Tinderissä kaikki riippuu ulkonäöstäsi.
Jos oma ulkonäkö ja status ei riitä kuin niille heikoimmille on peiliin katsomisen paikka.
Ajattelit naisten tulevan siihen kotiovelle? Siihen on varmasti syynsä mikset saa aikaiseksi varattua lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä "epämiellyttävät" naiset nyt siis ovat?
Eron jälkeen miettinyt muutamia kertoja Tinderin kokeilemista. Mutta aina kun luen tämäntyyppisiä ketjuja, niin päätän taas antaa olla.Arvaan. Trimmattu kroppa,pitkä tukka, naamanätti, lapseton, lemmikitön ja ennen kaikkea kokematon.
Ei ylipainoa, tukalla ei niin väliä kunhan ei ole kalju, tietysti nätti naama, lapsetin, lemmikkejä saa olla, kokemusta saa olla.
ap
Itse olen kaunis ja liikunnallinen eronnut yhden lapsen yhteishuoltaja-äiti.
Ei ole hinkua etsiä uutta parisuhdetta, ja nämä ketjut saavat vahvemmin päätöksen pysyä pois tinderistä.
En halua olla yksi niistä joista valitellaan, että "tykkäyksiä tulee vain yh-äideiltä".Kas kun et fiksuna tajunnut että lähes koko ketju on trollausta.
Toki olisi kiva kuulla niitä onnistuneita tarinoita tinderistä, jossa jo lapsia saaneet olisivat löytäneet itselleen puolison.
Kun nyt tulee enemmän luettua vain näitä "tykkäyksiä vain yh-äideiltä" -valitteluita, niin ei tosiaan innosta kokeilemaan.Vakiotrollaukset toistuu täällä usein.
Ja miksi ihmeessä sun pitäis välittää yhtään jonkun randomin jutuista? Tinder on täynnä hyvin erilaisia ihmisiä. Sulle sopii ja riittää yksi. Se mitä 99,9% muuta ihmistä tekee tai ajattelee on ihan sama.
Olin parisuhteessa yli vuosikymmenen, maailma ehti muuttua paljon sinä aikana. Tinderiä ei ollut olemassakaan vielä silloin, kun edellisen kerran olin sinkku.
Tietysti toive oli loppuelämän parisuhteesta, ehkä jollain tapaa jäänyt vielä ajatus, että onko riittävä, ja oltaisiinko minun antamistani tykkäyksiä hyvillään, vai päätyisinkö tämäntyyppisen valittelun kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on selitetty monta kertaa parempi tapa toimia mutta se ei sinulle kelpaa. Ja olet itsekin todennut että nykyinen tapasi ei toimi.
Eli miksi kysellä jos ei aio muuttaa toimintaansa fiksummaksi?
Ymmärrätkö mitä tarkoitetaan tinderin algoritmilla?
No mikä se parempi tapa on?
Totta kai aion muuttaa toimintatapaani jos löytyy joku paremmin toimiva.
Ymmärrän Tinderin algoritmin, mutta kyllä minulle edelleen näytetään myös niitä miellyttäviä naisia...Ja sen algoritmin saa nollattua kun poistaa tilin, ja luo uuden (Tämä kannattaa jokaisen tehdä viimeistään kuukauden välein)
ap
Oletko aloittanut jo terapian?
En ole...Olisiko terapia jokin meriittii, jolla saisin naisen jonka haluan?
ap
Kuka on tämä nainen jonka haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on selitetty monta kertaa parempi tapa toimia mutta se ei sinulle kelpaa. Ja olet itsekin todennut että nykyinen tapasi ei toimi.
Eli miksi kysellä jos ei aio muuttaa toimintaansa fiksummaksi?
Ymmärrätkö mitä tarkoitetaan tinderin algoritmilla?
No mikä se parempi tapa on?
Totta kai aion muuttaa toimintatapaani jos löytyy joku paremmin toimiva.
Ymmärrän Tinderin algoritmin, mutta kyllä minulle edelleen näytetään myös niitä miellyttäviä naisia...Ja sen algoritmin saa nollattua kun poistaa tilin, ja luo uuden (Tämä kannattaa jokaisen tehdä viimeistään kuukauden välein)
ap
Oletko aloittanut jo terapian?
En ole...Olisiko terapia jokin meriittii, jolla saisin naisen jonka haluan?
ap
Kuka on tämä nainen jonka haluat?
Ilmeisesti lentomatkan päässä oleva. Paha vaan kun nämä odottaa miesten saapuvan heidän luo, ei toisinpäin.
Tsekkasin saamattoman aloittajan puolesta. Ensviikon pe-su (ma) pääsisi vitosella sekä Puolaan että Liettuaan. Niin?
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää se että kun tykkäätte teille epämiellyttävistä naisista algoritmi toteaa että ahaa, tämä mies tykkää näistä. Näitä lisää. Turha meidän on sille parhaita edes näyttää, kun se tykkää näistä epäsuosituimmista.
Ei siellä tinderissä kovin montaa naista ole, ne käy läpi parissa päivässä, ja väitän ettei siellä ole muita algoritmeja, kuin että maksavat asiakkaat näytetään ennen ilmaiskäyttäjiä. Kun on käynyt valikoiman läpi, uusia profiileita putkahtaa parisenkymmentä päivässä, jos hakusäde on alle 50 km, ainakin pk-seudulla
Vierailija kirjoitti:
Tsekkasin saamattoman aloittajan puolesta. Ensviikon pe-su (ma) pääsisi vitosella sekä Puolaan että Liettuaan. Niin?
Miksi jauhat ulkomaista?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jauhat ulkomaista?
ap
Miksi valitat onnettomista mätseistä? Koska olet saamaton. Hakkaat päätä seinään "väärän" oloisten takia. Haet jotain mitä et täältä löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt ymmärtää se että kun tykkäätte teille epämiellyttävistä naisista algoritmi toteaa että ahaa, tämä mies tykkää näistä. Näitä lisää. Turha meidän on sille parhaita edes näyttää, kun se tykkää näistä epäsuosituimmista.
Ei siellä tinderissä kovin montaa naista ole, ne käy läpi parissa päivässä, ja väitän ettei siellä ole muita algoritmeja, kuin että maksavat asiakkaat näytetään ennen ilmaiskäyttäjiä. Kun on käynyt valikoiman läpi, uusia profiileita putkahtaa parisenkymmentä päivässä, jos hakusäde on alle 50 km, ainakin pk-seudulla
Jos siellä kerran ei kovin monta naista edes ole, niin ei kai se sitten mikään ihme ole, jos kestää vähän, ennen kuin löytyy joko kiinnostava saati sellainen, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista. Kuinka suurella todennäköisyydellä esim. 20 uudesta profiilista yksikään on juuri sitä, mitä itse etsii?
Ei kannata odottaa liikoja. Oikea ihminen voi löytyä Tinderistä, mutta hän ei välttämättä ole siellä vielä tänään tai vielä ensi kuussakaan.
Itse totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Olen kokeillut useampaa sovellusta tai saittia. Netissä lähestyneet tai mätsänneet naiset eivät olleet viehättäviä (joko kurttuisia baarimuijia tai sitten ylipainoa oikein kunnolla) ja/tai sitten odotukset elämästä olivat ihan erilaisia. Joko lapsia on kunnon liuta tai sitten ollaan etsimässä sitä viimeistä kortta jonka kanssa alkaa heti kokeilla vieläkö uunilla saisi pullan paistettua.
Omantasoiset naiset vaan nyrpistelevät nokkaa ja kuvittelevat löytävänsä jonkun komistuksen joka palvoo maata jalkojen alla ja vie kalliille reissuille. Olen kuitenkin ihan normaali akateemisesti koulutettu mies, mutta jostain syystä me ollaan suomalaisille naisille kuin ilmaa noissa deittipalveluissa.
78 on sama ongelma kuin aloittajalla. Haluutte päästä valitsemaan, mutta naisen pitäisi myöntyä oli valitsija millainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Itse totesin ettei nettideittailu ole minua varten. Olen kokeillut useampaa sovellusta tai saittia. Netissä lähestyneet tai mätsänneet naiset eivät olleet viehättäviä (joko kurttuisia baarimuijia tai sitten ylipainoa oikein kunnolla) ja/tai sitten odotukset elämästä olivat ihan erilaisia. Joko lapsia on kunnon liuta tai sitten ollaan etsimässä sitä viimeistä kortta jonka kanssa alkaa heti kokeilla vieläkö uunilla saisi pullan paistettua.
Omantasoiset naiset vaan nyrpistelevät nokkaa ja kuvittelevat löytävänsä jonkun komistuksen joka palvoo maata jalkojen alla ja vie kalliille reissuille. Olen kuitenkin ihan normaali akateemisesti koulutettu mies, mutta jostain syystä me ollaan suomalaisille naisille kuin ilmaa noissa deittipalveluissa.
Ja mikä sitten on liuta, eli tarkoitetaanko tällä lapsia lukumäärällä 1-3, vai siitä enemmän.
Ja tuota voin ymmärtääkin, että etsitään miestä joka arvostaa. Kalliita reissuja en tarvitse, mutta sen, että mies jotenkin osoittaa välittävänsä ja arvostavansa.
Näin nyt edellisen parisuhteeni jälkeen, jossa jouduin erikseen pyytämään edes jotain muistamista esim. syntymäpäivinä. En halua olla enää kenellekään se ihansama ja itsestäänselvyys, mieluummin olen sitten vaikka yksin.
Kun nyt tulee enemmän luettua vain näitä "tykkäyksiä vain yh-äideiltä" -valitteluita, niin ei tosiaan innosta kokeilemaan.