Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintaisia kaverilahjoja 7-vuotiaille ostatte?

Vierailija
17.01.2015 |

Siis teidän lapsen kavereille.. Riittääkö 10 vai 20 vai vielä enemmän? Ei olisi varaa enempään..

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-15e. Lahjat ei todella ole itse tarkoitus, mutta ei tuon halvemmalla meinaa mitään kivaa saada. Meillä viikon päästä 7v synttärit ja 8 kaveria kutsuttu. Vähän jo tympii valmiiksi ajatus että lapselleni tuodaan siis todennäköisesti noin 80e arvosta jotain lelukrääsää. Turhaa tuhlausta. Mä kannattaisin ihan hyvin 2-5e summaa, muttakun ei sillä mitään saa nykyään. Pitää lahjan kuiteski olla kiva, eli käytännössä joku lelu. Ei 2-5e saa tosiaan ku ehkä jonkun kynän. :(

Vierailija
22/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10 euroa. Päiväkotiaikaan ostin lelukauppojen alesta aina kunnon satsin, eli lahja saattoi olla oikeasti kalliimpi, mutta itse maksoin siis alle kympin. Joskus saattoi löytää barbejakin alesta. Nyt kun muksu ja kaverinsa ovat koululaisia, Tiger on se pulju, mistä lahjat pääasiassa hankitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20e, mieluiten 7-15e. Joskus voi löytyä tosi kivakin lahja halvalla.

Kerran yksi lapsen päiväkotikaveri joka ei muuten ole tuttava, toi lapselle noin 25e arvoisen lahjan ja se oli jo melkein kiusallista :) sellaisen, joka ei varmasti ollut ostettu alennuksestakaan.

Vierailija
24/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain 8-20€

Vierailija
25/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 08:16"]

Ei maksa mitään lahjay, poika vie kortin mennessään jossa onnitellaan ja kerrotaan että lahjarahat on ohjattu kirkon ulkomaanavun kautta auttamaan kehitysmaiden nälkäänäkeviä lapsia.

[/quote]

Ja ens kerralla ei tarvii enää mennä, ni säästätte  nekin rahat

Vierailija
26/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan 15 eu, mieluummin 10 eu

Vierailija
27/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10e

Vierailija
28/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laittanu n. 15e lahjoihin. Olin hämmentynyt kun pojan luokkaan ei tullu eskarikavereita yhtään ja nämä uudet luokkalaiset toi maks 5e arvoisia lahjoja. Joku nimikynä, karkkipussi, vihko tms. Oon aatellu et kymppi olis ok mut 5e on jo aika onneton ku ei sillä saa mitään järkevää.. Jatkat ite samalla linjalla tästä huolimatta. Pyydän kyllä ens vuonna vähemmän väkeä enkä koko luokkaa.

Vierailija
29/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilahjat saa olla halpoja. Sukulaisilta ( eaim. Isovanhemmilta) voi odottaa muutakin kuin halvan lahjan. Ja yllensähän se menee niin, wttä parin viikon pä.stä lapsi ei edesmuista mitä lahjaksi sai (paitsi sen yhden huippulahjansa).

Näin siis ajattelesin. Väärässäkin voin olla.

Vierailija
30/30 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20eur.