Anteeeksi että aloin aukomaan päätäni. EI tässsä maassa kukaan pääse rikastumaan eikä raha tuo onnea. Täytyy opetella löytämäään onni jostain muuualta.
Kommentit (10)
Joku visasi kirjotti joskus tutematomana.Rahalla voi ostaa ruokaa,mutta ei ruokahalua. Rahalla voi ostaa lääkeitä,mutta ei terveyttä. Rahalla saa tuttavia,ei koskan Ystäviä.Rahalla saa kuoren kaikesta mutta ei ydintä!
Rahalla saa ostettua ihan kaikkea ja kyllä se onnelliseksi tekee.
Jos rahasta on pula tai on rahavaikeuksia, silloin se rahan puute tekee onnettomaksi. Jos perusasiat elämässä on kunnossa, ylimääräinen raha ei enää onnea lisää.
Jos rahasta on pula, pitää mennä kunnon töihin. Lähes kaikki Suomen nykyrikkaat ovat itse, omalla työllään rikastuneet.
Mää oon niin poikkeus. Mulle raha tuo onnea ja kehtaan sen ihan ääneen sanoa.
Rahalla ei kaikkea tietenkään saa, mutta vanha sanonta sanoo, että "Raha rauhoittaa", jos sitä on riittävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos rahasta on pula, pitää mennä kunnon töihin. Lähes kaikki Suomen nykyrikkaat ovat itse, omalla työllään rikastuneet.
Kukahan se on keksinyt lauseen "työllä ei voi rikastua"?! Joku katkera kommari varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nykyrikkaat? Ai niinku Herlinit, Hartwallit, Ehrnroothit...?
Lähes kaikilla nykyrikkailla taitaa olla peritty omaisuus siellä takana. Muutamia poikkeuksia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nykyrikkaat? Ai niinku Herlinit, Hartwallit, Ehrnroothit...?
Lähes kaikilla nykyrikkailla taitaa olla peritty omaisuus siellä takana. Muutamia poikkeuksia on.
Lähes kaikki on eri asia kuin kaikki. Sukari ja monet, monet muut eivät kuulu mihinkään noista vahoista rahasuvuista...
No rahassa se onni kaikkein viimeiseski asuu.
Eiköhän se "onni" pidä löytää omasta itsestään, sisimmästään.
Ja mitään kesto-onnea ei edes ole. Mitään vakaata onnen tilaa ei ole, tai ehkä sellainen joka on henkisesti täysin kehittymätön ja elää jossain omassa maailmassaan voi olla sitten koko ajan onnellinen. Mitä kyllä epäilen että hekään.