Irtoripset yli kolmekymppisillä naisilla.
Antaa yksinkertaisen kuvan naisesta jos hänellä on tuuheat ja pitkät ripsien pidennykset.
Kommentit (9)
Okei. Enpä tiennyt, että niihinkin on ikäraja. Eipä sillä, en pidä niistä minkään ikäisillä, mutta jos joku toinen haluaa ripsipidennyksiä pitää, antaa mennä.
Ai helvata 😁 Naisilla on ikäraja kaikkeen... not
Onneksi on nykyaikaa että kaikenikäiset naiset voi tehdä mitä vain 🤩
Kyllä, komppaan ap:tä. Samaan kuuluu voimakkaasti värjätyt ”räväkät” hiukset, lävistykset, tatuoinnit ja esim. legginsit ja tunika yhdistelmä. Tällaisen naisen lapset ovat todennäköisesti nimeltään Nico-Petteri ja Jennica.
Epäluonnollisen näköiset ripset on kamalan näköiset iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, komppaan ap:tä. Samaan kuuluu voimakkaasti värjätyt ”räväkät” hiukset, lävistykset, tatuoinnit ja esim. legginsit ja tunika yhdistelmä. Tällaisen naisen lapset ovat todennäköisesti nimeltään Nico-Petteri ja Jennica.
unohdit Kouvola-tukan. :D
Vierailija kirjoitti:
Okei. Enpä tiennyt, että niihinkin on ikäraja. Eipä sillä, en pidä niistä minkään ikäisillä, mutta jos joku toinen haluaa ripsipidennyksiä pitää, antaa mennä.
Etkö tiennyt!
Hyvä ette ole mennyt tekemään sitä. Kamala sentään minkä mokan olisit voinut tehdä!
Jännä miten joka ikinen Hollywood-"julkkis"nainen on laittaneet pidennytkset,m monetkin irtoripset päällekäin vaikka ovat jo kolme-nelikymppisiä ja vanhempiakin.
Eikö ne herrajjumala käsitä!
Ja kuitenkin heitä juuri seurataan ja kadehditaan ja salaa toivotaan että kunpa näyttäisin tuolta. Makeaa luksuselämää jumalattomien irtoripsien kanssa! :D :D
Ok. Sinun mielipiteestäsi huolimatta minulla on volyymiripset. Tykkään niistä. Aviomieheni ei ymmärrä niitä mutta se ei taas minua kiinnosta, minulla ne on eikä hänellä. Nekin kun voi tehdä luonnollisemman näköiseksi, itse suosin juuri käytännöllisiä lyhyempiä versioita, ei niin näyttäviä. Ennemmin tekoripset kuin ripsivärillä pöivittäin tuhraaminen. Ei leviä ja aina siistit, muistaa vaan puhdistaa ja harjata läpi päivittäin. Tosin tällä hetkellä ei ole ripsiä, pidän väliä silloin tällöin ja tehohoidan sillä välin omia ripsiä. Viimeksi juuri ripsiteknikko ihmetteli miten mulla voi olla näin paljon ripsiä ja hyväkuntoisia. Eli oikein laitettuna ja hoidettuina ripsipidennykset ei kuluta omaa ripseä ollenkaan.
Minulla on myös koko ajan hiuspidennykset, hyvin luonnolliset. Harvempi on tajunnut edes minulla olevan pidennyksiä kun niin hyvin tehty ja liitoskohdat olemattaman pienet.
N38
Ahaa. Teitkö gallupin?