Miehellä 15min aikaa tulla kotiin
Arestia pukkaa jos ei oo kotona kahteen mennessä.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:03"]Jaa. Mun mies on tulossa johonkin aikaan yöllä kotiin. Eipä juurikaan kysellä toisiltamme kotiintuloaikoja.
[/quote]Toi onkin normaalia. Itse menen vasta 5 jälkeen naisen viereen
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:56"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:47"]Lukeeko se säännöllisesti av:ta, vai miten ajattelit että tätä kautta tuo informaatio menee perille? [/quote] kunhan halusin avautua. Puhuin äsken sen kanssa puhelimessa.
[/quote]Mitä se sanoi, lupasko olla ennen kahta kotona? :D
[/quote]
lupas olla ennen kahta. Oli 1.57 kotona :)
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin vai! :D ^^
No loppu nyt kai ainakin tollasen kaulimenheiluttelun jälkeen :(
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:28"]Eli loppu hyvin, kaikki hyvin vai! :D ^^
[/quote]
nojoo. Oli joutunu juoksemaan että ehti.
Tuli etuajassa, nyt annat suuseksiä palkinnoksi. Miehesi kaverit pitävät sinua jonain natsina.
onks viljoo näkynyt................aijaa,aha.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:35"]Tuli etuajassa, nyt annat suuseksiä palkinnoksi. Miehesi kaverit pitävät sinua jonain natsina.
[/quote]
kukaan ei pidä mua natsina ja tuo ei mitään palkintoa ansaitse. Ei ollut edes etuajassa.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:03"]Jaa. Mun mies on tulossa johonkin aikaan yöllä kotiin. Eipä juurikaan kysellä toisiltamme kotiintuloaikoja.
[/quote]Toi onkin normaalia. Itse menen vasta 5 jälkeen naisen viereen
[/quote]
Olit siis baarissa av:lla? True av:lainen!
Jaa. Mun mies on tulossa johonkin aikaan yöllä kotiin. Eipä juurikaan kysellä toisiltamme kotiintuloaikoja.