Ihmiset jotka sanoo etteivät halua seurustella
Eivät vain ole löytäneet sitä oikeaa. Tämä on mielipiteeni. Ei ole olemassa ihmistä, joka ei haluaisi seurustella jos hän saisi seurustella "sen oikean" kanssa. Löytyykö koskaan sitten "se oikea" ei voi olla varma. Tiedän tämän koska itse olin tuollainen " en koskaan seurustele" tyyppi. Mutta sitten tapasin hänet, ja kolahti ja kovaa, Paras ystäväni ja kumppani nyt < 3
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No mut sehän on just hyvä, ettei ole alkanut suhteeseen jonkun vähän sinne päin olevan kanssa.
Niin on :)
Harvinaisen totta. Rehellisiäkin palstalaisia näköjään löytyy. Mukava tavata.
mies53v
Ehkä olet oikeassa. En halua seurustella, mutta ehkä en ole koskaan löytänyt sitä yhtä ja ainoaa jonka kanssa voisin mennä naimisiin.
Kyllä osa ihmisistä voi aika varmasti jo etukäteen tietää ettei sitä oikeaa tule koskaan löytymään. Esimerkiksi minä olen omalla kohdallani sataprosenttisen varma.
Hienoa että sinulla lykästi, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
En IKINÄ ota naista riesakseni.
Moderni mies ei tarvitse naista.
Jos niin sanoo niin vissiin ei halua seurustella
SINUN kokemuksesi ei päde MUIHON ihmisiin.
Se että sinä koet asian X näin ei tarkoita että se olisi sama muille
Jaa, no uskallan kyllä olla eri mieltä.
En ole koskaan halunnut seurustella, eikä tähän vähän päälle 40 ole mieli muuttunut tai tullut vastaan ketään ”oikeaa”.
Joten tämän perusteella sanoisin että olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä osa ihmisistä voi aika varmasti jo etukäteen tietää ettei sitä oikeaa tule koskaan löytymään. Esimerkiksi minä olen omalla kohdallani sataprosenttisen varma.
Hienoa että sinulla lykästi, kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
Tuolla asenteella en ihmettele.
Pidä kuule ihan vaan omasta pässistäs huoli äläkä välitä jos Helinä sua jaksa
Olen 47v enkä ole koskaan halunnut seurustella. Eikä siinä ole kyse mistään ettei ole löytynyt oikeaa, vaan siitå että olen hyvin ääri-introvertti erakkoluonne, viihdyn parhaiten yksin. En tiedä mitä tekisin kumppanilla. Seksistä en väitä enkä romantiikasta (olen aseksuaali ja aromantikko) enkå seuraa kaipaa.
Se on sun mielipide eikä mikään tosiasia. Oikeasti on ihmisiä jotka eivät halua parisuhdetta. Miksi ihmeessä edes pitäisi haluta? Miksi parisuhde on joku ihmeen oletuarvo elämässä ja kaikilla pitäisi olla parisuhde?
Itse olen naimisissa, mutta tajuan silti, että kaikki ei todellakaan halua parisuhdetta. En kuvittele mun tapani olevan ainoa oikea. Ap:n kannattaisi aikuistua ja hankkia elämänkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47v enkä ole koskaan halunnut seurustella. Eikä siinä ole kyse mistään ettei ole löytynyt oikeaa, vaan siitå että olen hyvin ääri-introvertti erakkoluonne, viihdyn parhaiten yksin. En tiedä mitä tekisin kumppanilla. Seksistä en väitä enkä romantiikasta (olen aseksuaali ja aromantikko) enkå seuraa kaipaa.
Ohis, mutta halusin vain:
👋🏻!
T:Toinen samanlainen
No mut sehän on just hyvä, ettei ole alkanut suhteeseen jonkun vähän sinne päin olevan kanssa.