Mielestäni av:lta ei oikein kannattaisi tehdä mistään kirjoituksista liian pitkälle meneviä päätelmiä
Miksi? Siksi koska et voi tietää kuka ne on kirjoittanut. Kuka tahansa voi esiintyä kenenä. Entinen ystäväni on ahdistellut minua nyt kaksi vuotta ja opetteli murteeni ja esiintyy netissä minuna. Mikset aloittaisi jotain harrastusta.
Kommentit (7)
Oikeestiko? Mä olen aina pitänyt tätä parhaana tiedonlähteenä.
En halua mitään mustalaisjuttuja, pallijuttuja, tatuointijuttuja, barbiejuttuja tililleni. Kiitos ja näkemiin.
Mitä!!? Eikö kaikki internetissä olekaan totta?
Mulle sanottiin etten oikeasti opiskele virtauslaskentaa lentokoneiden suunnittelemiseksi, koska netissä kuka vaan voi sanoa mitä vaan. Seuraavaan kommenttiin ei tullut samaa vastausta, kun joku väitti olevansa rekkakuski...
En enää kerro täällä mitään juttuja omasta elämästäni, koska huomasin ettei kukaan usko niitä ja tulee vain hirveästi alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko? Mä olen aina pitänyt tätä parhaana tiedonlähteenä.
Ei valitettavasti ole, täältä poistetaan kaikki älykäs kirjoittelu, koska jos ei ymmärrä juttua, niin paras on poistaa.
Mikset soita sille ihmiselle ja kysy suoraan jos joku asia mietityttää? En halua kaikkia kaikkien juttuja tililleni.