Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin abortinvastainen äiti ja raskaus, help!!!!

Vierailija
16.01.2015 |

Oon siis melkein 15w ja harrastin seksii nii kortsu petti, tein testin vähä aik sitte.. Mun äiti on TOSI abortinvastanen ja se ei päästäis mua tekeen sitä :((((( mitä mä teenn???!! Auttakaa!! Tarviiks siihen lupaa? Voiko sen tehä ilma et äitille kerrotaan?? D:: Minne mun pitää mennä APUA!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaihtoehto, että piiloudut, kun se alkaa näkyä ja äitisi kasvattaa sen omanaan. Kukaan ei saa tietää?
Kerro silti äidillesi. Liian suuri salaisuus äidiltä pimitettäväksi.

Vierailija
2/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluterkalle vaikkapa. Sano, ettet halua äitisi tietävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita koulun terveydenhoitajasta. Äitisi ei saa tietää, mutta suosittelen, että sinulla on joku aikuinen kenelle puhua.

Vierailija
4/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä kotikaupunkisi sivulta alueesi terveyskeskuksen numero ja soita sinne. Auttavat eteenpäin. Äitisi ei voi pakottaa pitämään lasta. Älä puhu sille mitään asiasta.

Vierailija
5/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:43"]Olisiko vaihtoehto, että piiloudut, kun se alkaa näkyä ja äitisi kasvattaa sen omanaan. Kukaan ei saa tietää?
[/quote] Siis häh?
Ap

Vierailija
6/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:43"]Olisiko vaihtoehto, että piiloudut, kun se alkaa näkyä ja äitisi kasvattaa sen omanaan. Kukaan ei saa tietää?
[/quote] Siis häh?
Ap
[/quote] Älä noteeraa tuota vaan lue nuo muut saamasi vastaukset.

Vierailija
7/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ehkäisyneuvolaan jos teidän paikkakunnalla on. Tai sitten terveyskeskukseen. Olet jo sen ikäinen, että tuskin ilmoittavat vanhemmillesi.

Vierailija
8/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitisi on uskovainen, niin sano että mitään jumalaa ei ole olemassa, joten abortti on ihan sallittua.

Vierailija
9/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:52"]Soita ehkäisyneuvolaan jos teidän paikkakunnalla on. Tai sitten terveyskeskukseen. Olet jo sen ikäinen, että tuskin ilmoittavat vanhemmillesi.
[/quote] Siis mikä se on ja mist sen löytää?
Ap

Vierailija
10/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:56"]Jos äitisi on uskovainen, niin sano että mitään jumalaa ei ole olemassa, joten abortti on ihan sallittua.
[/quote] Ei se oo uskovainen
Ap

Vierailija
11/11 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terkkarille ja sieltä sut todennäköisesti ohjataan ehkäisyneuvolaan. Vanhemmillesi ei kerrota, jos kiellät sen. Kannattaa puhua lääkärin ja muun hoitohenkilökunnan kanssa tilanteestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän