Erittäin abortinvastainen äiti ja raskaus, help!!!!
Oon siis melkein 15w ja harrastin seksii nii kortsu petti, tein testin vähä aik sitte.. Mun äiti on TOSI abortinvastanen ja se ei päästäis mua tekeen sitä :((((( mitä mä teenn???!! Auttakaa!! Tarviiks siihen lupaa? Voiko sen tehä ilma et äitille kerrotaan?? D:: Minne mun pitää mennä APUA!!!
Kommentit (11)
Kouluterkalle vaikkapa. Sano, ettet halua äitisi tietävän.
Aloita koulun terveydenhoitajasta. Äitisi ei saa tietää, mutta suosittelen, että sinulla on joku aikuinen kenelle puhua.
Katso netistä kotikaupunkisi sivulta alueesi terveyskeskuksen numero ja soita sinne. Auttavat eteenpäin. Äitisi ei voi pakottaa pitämään lasta. Älä puhu sille mitään asiasta.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:43"]Olisiko vaihtoehto, että piiloudut, kun se alkaa näkyä ja äitisi kasvattaa sen omanaan. Kukaan ei saa tietää?
Kerro silti äidillesi. Liian suuri salaisuus äidiltä pimitettäväksi.
[/quote] Siis häh?
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:43"]Olisiko vaihtoehto, että piiloudut, kun se alkaa näkyä ja äitisi kasvattaa sen omanaan. Kukaan ei saa tietää?
[/quote] Siis häh?
Ap
[/quote] Älä noteeraa tuota vaan lue nuo muut saamasi vastaukset.
Soita ehkäisyneuvolaan jos teidän paikkakunnalla on. Tai sitten terveyskeskukseen. Olet jo sen ikäinen, että tuskin ilmoittavat vanhemmillesi.
Jos äitisi on uskovainen, niin sano että mitään jumalaa ei ole olemassa, joten abortti on ihan sallittua.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:52"]Soita ehkäisyneuvolaan jos teidän paikkakunnalla on. Tai sitten terveyskeskukseen. Olet jo sen ikäinen, että tuskin ilmoittavat vanhemmillesi.
[/quote] Siis mikä se on ja mist sen löytää?
Ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:56"]Jos äitisi on uskovainen, niin sano että mitään jumalaa ei ole olemassa, joten abortti on ihan sallittua.
[/quote] Ei se oo uskovainen
Ap
Mene terkkarille ja sieltä sut todennäköisesti ohjataan ehkäisyneuvolaan. Vanhemmillesi ei kerrota, jos kiellät sen. Kannattaa puhua lääkärin ja muun hoitohenkilökunnan kanssa tilanteestasi.
Olisiko vaihtoehto, että piiloudut, kun se alkaa näkyä ja äitisi kasvattaa sen omanaan. Kukaan ei saa tietää?