Eikö kellään muulla ole ikävä viime viikonlopun identiteettiään?
Minun on pakko myöntää, että minulla jotenkin on..vähäsen. =)
Tylsää olla taas vaan vierailija..
t. Exopol
Kommentit (25)
Harmi että kirjauduit silloin ulos. Minä en ;)
[quote author="Av Mamma" time="16.01.2015 klo 21:09"]
[/quote]
Jos vaihdat nikkisi vähän yksilöllisempään, otan exopolin minäkin jatkuvaan käyttöön =))
-Exopol
Tänään eri ketjuissa tuotiin esille keskiverto av mammaa. kuva ei ole kovin imarteleva. Miksi ihmeessä joku haluaisi olla Av Mama tai joku sen variaattio.?
Ei tarvi ollenkaan ikävöidä. Kyllä rekisteröitynytkin voi kirjoittaa AVlle. Siitä vaan. Ehkä tapa tarttuu, jos muutkin kaipaavat nimimerkkiään
Exopol kiihotti mielikuvitustani jonkin verran. Tarkoittaako nimi jotain? Omaa identiteettiäni en ikävöi, sillä olin aivan hämmentynyt ja mietin, mitä teen loppuelämäni ilman av:ta.
Ei tod. Jos rekisteröinti olisi jatkunut, olisin viimeinkin päässyt eroon koko palstasta. En rekisteröidy!
Ei ole. Jäin taustalle katselemaan kädet puuskassa mitä tapahtuu ja kuinka suuri joukko bannataan kiertoteiden keksimisestä. Siinähän se meni viikonloppu seuraillessa ja Kaksplussalla.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:33"]
[quote author="Av Mamma" time="16.01.2015 klo 21:09"]
[/quote]
Jos vaihdat nikkisi vähän yksilöllisempään, otan exopolin minäkin jatkuvaan käyttöön =))
-Exopol
[/quote]
Minusta siinä on juurikin jotain hassunhauskaa, että olen osa suurta joukkoa nimeltä av-mamma! Se on lällällää -pyllistys ylläpidon yritykselle identifioida kirjoittajat.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 21:46"]
Ei tarvi ollenkaan ikävöidä. Kyllä rekisteröitynytkin voi kirjoittaa AVlle. Siitä vaan. Ehkä tapa tarttuu, jos muutkin kaipaavat nimimerkkiään
[/quote]
Niin. Taisin viime viikonloppuna kertoakin, että olen harkinnut rekisteröitymistä ja nikillä kirjoittamista jo pitkään, mutta mutta..
Jotenkin tekisi mieli omata edes jonkinlainen identiteetti mielipiteittensä takana, mutta toisaalta hirvittää se kaikki paska niskassa.. Viime viikonloppu oli kuitenkin mukava. Itsekin mietti vähän tarkempaan, mitä kirjoitteli, vaikka aina olen ollut ihan asiallinen. Erilainen näkökulma tuli kuitenkin koko palstaan nikillä. Kutkuttaisi kovasti..
-exopol
Montakohan Av-mammaa täällä on edelleen nikillä kirjoittelemassa?
Meni syteen tai saveen. Kirjauduin nyt takaisin sisään ja ulos kirjaudun seuraavan kerran 31.12.2015..=)) Nikittömänä en siis kirjoita enää sanaakaan tänä vuonna.
Antakaa armoa rakkaat mammat ja muutkin, älkääkä hirveesti ruoskiko..
=))
Vähän on ikävä, mutta toisaalta häiritsi se "av mamma" ilman väliviivaa. Kirjautuneena oli myös kivaa se, että keskusteluja pystyi lisäämään suosikkeihin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:35"]
Vähän on ikävä, mutta toisaalta häiritsi se "av mamma" ilman väliviivaa.
[/quote]
Niinpä, kielipoliisin painajainen ;)
Ei ole ikävä, kun olen siitä lähtien käyttänyt sitä koko ajan. Olin ajatellut rekisteröitymistä aikaisemminkin, ja olin jo muutenkin käyttänyt Kismett-nimimerkkiä allekirjoituksena. Minusta olisi vaan kiva, jos voisi tunnistaa ihmiset jostain, vaikkei heidän oikeita nimiään tiedäkään. Ja minut on varmaan moni tunnistanutkin.
Kismett
Ei tässä tarvitse mitään ikävöidä. Näyttää edelleen toimivan viime viikonloppuna luotu nimimerkki. Mikäpä siinä.
Eli meitä on minä, av-mamma, Kismett ja Ernst nyt ainakin..Lisää!! =)
Hyvin tää skulaa. Näköjään kun on kirjautunut, voi kirjoittaa silti nimettömänä. Tuohon on ilmestynut tuollainen valintaruutu viestikentän alapuolelle.
Hui, mä jo pelästyin että av-palstalaisilla oli jotkut salaiset orgiot valeidentiteeteillä ja mua ei kutsuttu!