Miten voisi opetella olemaan naisellisempi?
Olen jäykkä, asiallinen ja järkevä. Sellainen, joka asentaa pesukoneet, vaihtaa autoon renkaat ja kantaa muutossa pianon sisälle. Haluaisin kovasti olla viehkeä ja naisellinen, mutta en oikein osaa? Auttaisko esim. joku tanssiharrastus oikeaan suuntaan, twerkkaus, tankotanssi tms.? Vähän kyllä pelottaa, että mua pidetään kummallisena, jos yhtäkkiä alan esittää korostetun naisellista..
N40
Kommentit (26)
Pitkät kiinnpidettävät hiukset lisää naisellisuutta, ja numeroa liian pieni toppatakki, ja jotain ilmettä täytyy olla aina rekvisiittaa, sen saa valita vapaasti, blingblingiä, kuviollista tai vaikka pikkukoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta suurin ongelma tässä ei ole se, ettet muka täytä jotain kamalan kapeaa määritelmää naisellisuudesta. Vaan se, ettet ole tyytyväinen siihen mitä olet. Sinä olet nainen, eli sinun olemisesi tapa on lähtökohtaisesti naisellinen, olipa se millainen hyvänsä. Jos et halua muuttua, se on täysin ok. Toisaalta taas jos haluat kokeilla ja oppia jotain toista tapaa miten puhut, kävelet ja pukeudut, sekin on täysin ok. Mutta älä tee sitä sen takia, että sinun pitöisi noudatta jotain ulkoa annettua mallia.
En halua muuttua täysin toisenlaiseksi ihmiseksi vaan haluan liikehdintäni ja eleideni olevan naisellisempia ja viehkeämpiä. Ihan vaan siitä syystä, että naiselliset naiset on mun mielestä kauniita ja haluan itsekin olla sillä tavalla kaunis.
Ap
Minusta tuntui nuorena myös tuollaiselta, luulin olevani vääränlainen. Minusta ei saa tekemälläkään söpöä tai jotenkin pehmoisen naisellista; olen pitkä, harteikas, jotenkin liian fyysinen. Nykyisin en enää yritä enkä välitä, olen tällainen nainen ja pidän urheilullisesta kehostani.
Enkä sinäkin olet onnellisempi kun hyväksyt oman itsesi. Ainainen esittäminen ja yrittäminen - mitä järkeä siinä on?
Pukeudu mekkoon? Minä olen aika saman oloinen nainen kuin millaiseksi kuvailit itseäsi. Sillä poikkeuksella tosin, että minua ei onneksi häiritse olla tällainen. Minulla on mies, jonka kanssa sujuu hyvin. Jos olisin ollut pitkään sinkkuna, niin sitten tietysti voisi tulla painetta muuttaa ulkoista olemusta ja käytöstä, jos ajattelisin, että miehen saaminen on siitä kiinni. Mutta: tykkään pitää mekkoja silloin tällöin, kesällä useinkin, ja ne saavat minut tuntemaan itseni naiselliseksi. Ei tarvitse oikeastaan muuttaa käytöksessä mitään, sen kuin vain iskee mekon päälle ja fiilis muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu mekkoon? Minä olen aika saman oloinen nainen kuin millaiseksi kuvailit itseäsi. Sillä poikkeuksella tosin, että minua ei onneksi häiritse olla tällainen. Minulla on mies, jonka kanssa sujuu hyvin. Jos olisin ollut pitkään sinkkuna, niin sitten tietysti voisi tulla painetta muuttaa ulkoista olemusta ja käytöstä, jos ajattelisin, että miehen saaminen on siitä kiinni. Mutta: tykkään pitää mekkoja silloin tällöin, kesällä useinkin, ja ne saavat minut tuntemaan itseni naiselliseksi. Ei tarvitse oikeastaan muuttaa käytöksessä mitään, sen kuin vain iskee mekon päälle ja fiilis muuttuu.
Käytän jo mekkoja eikä ne vaikuta mun käytökseen mitenkään. Välillä on jopa sellainen olo, että olen joku drag queen ja lainavaatteissa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitkät kiinnpidettävät hiukset lisää naisellisuutta, ja numeroa liian pieni toppatakki, ja jotain ilmettä täytyy olla aina rekvisiittaa, sen saa valita vapaasti, blingblingiä, kuviollista tai vaikka pikkukoira.
Naisellisuus ei ole kiinni mistään vaatteista tai hiuksista. Jotkut ovat supernaisellisia vaikka olisi ihan lyhyet hiukset ja asuna huppari ja farkut..
Ap
En halua muuttua täysin toisenlaiseksi ihmiseksi vaan haluan liikehdintäni ja eleideni olevan naisellisempia ja viehkeämpiä. Ihan vaan siitä syystä, että naiselliset naiset on mun mielestä kauniita ja haluan itsekin olla sillä tavalla kaunis.
Ap