Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko exäsi ottanut sinuun eron jälkeen yhteyttä?

Vierailija
04.11.2021 |

Kauan erosta meni yhteydenottoon?
Mitä asiaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kovasti yritti, mutta ei uskaltanut suoraan. Oli lähestymiskielto.

Äitiäni ja siskoani häiritsi puhelinsoitoilla kunnes käskin heidän ilmoittaa poliisille.

En muista ihan tarkkaan miten kauan erosta oli mennyt kun aloitti, aika pian kuitenkin.

Niin ja lähetti se kirjeitäkin äitini osoitteeseen kun ei tiennyt uutta osoitettani, sekä oli pyytänyt kaverinsa lähettämään kortin jossa muka tämä kaveri halusi tavata minua.

Aivan liian läpinäkyvää, en mennyt lankaan.

Täys hullu, onneksi pääsin eroon.

Vierailija
2/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, meillä on yhteinen lapsi jonka asioista soiteltiin vähintään viikoittain varmaan siihen saakka kun lapsi oli täysi-ikäinen.  Käydään perhekyläilyillä ohimennen toisinaan. Exä on ihan hyvä tyyppi ja hällä nykyään vaimo, joka sopii hänelle paljon minua paremmin

Vierailija
4/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen puolisen vuotta meni kun tuli viesti ja kyseli kuulumisia. Viestejä tipahteli aina välillä, kunnes sanoin että olen päättänyt elää yksin loppuelämäni ja siihen loppui. Ilmeisesti halusi minusta vielä jotain.

Vierailija
5/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat eksät ovat ottaneet yhteyttä. Aina tasaisin väliajoin milloin mistäkin syystä. Myös aiemmin minusta kiinnostuneet miehet tupsahtelevat viestimuodossa aina vaan uudelleen.

Vierailija
6/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki entiset miesystäväni lähettelevät viestejä silloin tällöin yhteenpaluu mielessä. Edellisestä erosin vuodenvaihteessa (miehen toiveesta)ja mies on kesäkuusta lähtien pommittanut viesteillä.

Vierailija
7/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuulunut, eikä ole koskaan missään tullut vastaan. Kertoo ehkä siitä, ettei meillä lopulta ollut yhtään mitään yhteistä. Aikaa on kulunut 18 vuotta.

Vierailija
8/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina...

Vierailija
9/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta pientä kisailua.

Vierailija
10/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi meidän entisenä vuosipäivänä ottaa yhteyttä ja pyytää, että palattaisiin yhteen. Kieltäydyn, ja sanoo kysyvänsä uudelleen vuoden päästä, johon minä aina sanon, että turha vaiva. Kysyy silti. Erosta 8 vuotta, olen jo uudessa avioliitossa. Ensimmäisen vuoden ajan kinusi minua takaisin ihan jatkuvasti. Nähdään silloin tällöin muutenkin, osittain limittynyt kaveriporukka vieläkin. Nykyään antaa minun olla rauhana 364 päivänä vuodessa (karkausvuosina 365).

Vierailija
11/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Otin sellaisen arsenaalin potentiaalista kiristysmateriaalia lähtiessäni, että tuskin uskaltaisi minua edes kadulla moikata. Sain yksinkertaisesti niin tarpeekseni hänestä.

Tuon kiristysmateriaalin olen aikaa sitten saunassa polttanut, mutta tätähän ei ex voi tietää. Rauhassa ja nykyisen kanssa saan elämääni onnellisena viettää.

Vierailija
12/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit muistaa aina mistä on joskus saanut huomiota. Vaikka muuten eivät menneitä muistele, se huomiontarve on niille elintärkeää ja yrittävät vielä pitkien aikojen takaa.

Narsisti haluaa päättää milloin jättää, ja sitten taas haluaa palata, ihan vaan kiusaamisen riemusta. Kiusattuja/ rinnakkaissuhteita on useampia.

Opetellaan tunnistamaan ilmiö.

Kun olette kerran eroon päässeet, se on sitten loppu. Ette vastaa, ette avaa. Tarvittaessa poliisi auttaa.

Vierailija
13/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti roikkuu vielä 20 vuoden päästäkin. 

Vierailija
14/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme eron jälkeen asuneet jatkuvasti kuitenkin yhdessä. Eli näemme joka päivä. Erosta tulee talvella 12 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä