Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin pyhäinpäivän alla

Vierailija
04.11.2021 |

Monissako hautajaisissa olet ollut? Itsellä huomenna edessä 12. Ikää on reilu 40. Jäin miettimään, että mikä olisi keskiarvo tähän ikään päästessä. Onko 12 paljon vai vähän.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko on sukulaisia ja ovatko kaikki kuolleet olleet sukulaisiasi. Itsellä on takana 9 hautajaiset ja olen 47v. 22% sukulaisista on kuollut.

Vierailija
2/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max viisi ja olen 46v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljonko on sukulaisia ja ovatko kaikki kuolleet olleet sukulaisiasi. Itsellä on takana 9 hautajaiset ja olen 47v. 22% sukulaisista on kuollut.

Kyllä, kaikki sukulaisia. Osa nuorina jo. Hääjuhlissa en sitten vastaavasti ole ollut kuin 6. kertaa.

Vierailija
4/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti koko korona aika,sen ajan rajoitukset: kuoli 2 hyvää ystävää, sisko ja veli Malmö,Myös Mies joka oli tärkeä minulle 21 vuotta! Muita ystäviä ihmisiä elämässäni yhtensä siis 15.kpl.Käytänössä joku joka kuukausi.3 kuolemaa tuli sentään soittona.Tahditomasti tekstiviestinä 12 klp. Hautajaisia ei ollut, ei viimestä ruusua antaa.ei hyvästi jättöä. Mitä ajatella? Ihmiset vain katos.Kyllä ajatukset on oleet kuin vuoristo rata:kyynelistä ilon. Päivän kerralla elämistä. Kukaan ei halua olla kontakti henkilöön jolla menetyksiä paljon.Yleistä on annetaan sen olla rauhassa ,surra yksin! Pyhäin päivänä sytytän kynttilän lyhtyyn pois nukkuneille.Viitaten jonkun tuntemattoman teksti, luin jostain joskus: Sytytä kynttilä tähdeksi taivaalle ja sydämimme.

Vierailija
5/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetki. Lasken

Vierailija
6/9 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetki. Lasken

pappa, pappa, mummo, mummu, mummi, täti, appi, miehen eno, tädin mies. 

Yhdeksät hautajaiset.

N48

Vierailija
7/9 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.a68 kirjoitti:

Valitettavasti koko korona aika,sen ajan rajoitukset: kuoli 2 hyvää ystävää, sisko ja veli Malmö,Myös Mies joka oli tärkeä minulle 21 vuotta! Muita ystäviä ihmisiä elämässäni yhtensä siis 15.kpl.Käytänössä joku joka kuukausi.3 kuolemaa tuli sentään soittona.Tahditomasti tekstiviestinä 12 klp. Hautajaisia ei ollut, ei viimestä ruusua antaa.ei hyvästi jättöä. Mitä ajatella? Ihmiset vain katos.Kyllä ajatukset on oleet kuin vuoristo rata:kyynelistä ilon. Päivän kerralla elämistä. Kukaan ei halua olla kontakti henkilöön jolla menetyksiä paljon.Yleistä on annetaan sen olla rauhassa ,surra yksin! Pyhäin päivänä sytytän kynttilän lyhtyyn pois nukkuneille.Viitaten jonkun tuntemattoman teksti, luin jostain joskus: Sytytä kynttilä tähdeksi taivaalle ja sydämimme.

Kyllä on ollut sinullakin kova korona-aika ja eihän tälle loppua näy. Voimia❤️

Vierailija
8/9 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan viidet hautajaiset (äidin äiti, äidin serkku, isän äiti, isä ja miehen sisko) ja luultavasti olen ollut myös äidin isän hautajaisissa niin pienenä, että siitä ei ole jäänyt muistikuvia. Ikää on 56.

Vierailija
9/9 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksissa, mummoni ja pappani.. Olen 38 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan