Millä herkuttelet tänään?
Itse hain pussillisen Punnitse&Säästä jogurttipähkinöitä. Miten sinä herkuttelet tänään/viikonloppuna? :)
Kommentit (40)
Pastaa jauhelihakastikkella, jossa paljon smetanaa.
Pizzaa tai falafelejä, en oo vielä päättäny. Jahka mies tulee töistä niin tilataan :) Punkkua kyytipojaks :)
En millään.
Tai ehkä otan pari olutta.
Tortilla sipsejä (cheese), hot salsaa ja creme fraichea :) Tölkki somersby omenaa palan painikkeena. Nam!
Juuri avasin Crowmooren ekstra kuivan siiderin :)
Soin äsken jälkiruoaksi Kismetin.
Pakastepitsaa, irtokarkkeja ja siideriä! Vatsa kiittää :D
lidlin kroissanteilla ja lätyillä :)
Olen muuttanut elämänfilosofiaani ja olen lopettanut herkuttelun. Ruoka on polttoaine ja etsin nautintoa jostain muualta. Jos polttoaineesta joskus sattuu nautintoa saamaan, niin se on plussaa, mutta en lähtökohtaisesti tavoittele nautintoa tai herkuttelua, kun ruuasta puhutaan.
t. entinen lihva
Päivällä leivoin itse tortillalätyn ja sen kanssa sitten tofua, avokadoa, tomaattia, maissia sekä porkkanaa, parsakaalia ja kananmuna. Nyt on iltaherkkuna smoothie, jossa hiukan maitorahkaa, maustamatonta jogurttia, omenaa, appelsiinia, päärynää, persimonia ja banaania, päälle hiukan pähkinän ja taatelin paloja ja mulperia.
Geisha selectionia, sipsejä ja kolaa. Löysin Lidlistä 775 gramman rasian 5 €:n hintaan. T. mies.
Nyt syön tonnikalasalaattia ja juon colaa, kohta avaan valkoviinipullon ja juon sitä pari lasia, sitten poltan jointin.
Ehkä syön sitä samaa tavallista edamjuustoa ja viinirypäleitä mitä molempia salaattiin laitoin ja pandan valkosta suklaata jos tekee mieli ja jos möyhyissä jaksan liikkua.
Possun kylkeä ja salaattia :) Huomenna sit kotikebabia ranskalaisilla.