Eikö teillä muilla läskeillä ole muka mitään lihavuuden liitännäistä?
Mulla verenpainetauti, korkea kolesteroli ja diabetes II. Painoindeksi silti vain 28. Tällä hetkellä vatsapoimussa valtava ihottuma/hautuma. Vihaan itseäni ja läskejäni. Haluaisin olla terve. Silti ärsyttää kun kaikki haluavat nyt olla kehopositiivisia ylikiloista huolimatta. Onko se teatteria? Vai ovatko kaikki muut läskit terveitä? Ikää mulla 45 v. Lääkitystä takana jo yli 10 v.
Kommentit (25)
Ei ole, ei ja olen itsekin hämmentynyt :)
46v pullukka. Ei ole kremppoja, ei oireita, ei tauteja, ei lääkkeitä. Viimeksi olin saikulla 2022 koronan takia.
Olen merkittävän lihava. Polvissa tuntuu välillä. Kokonaiskolesterolini on 5,2. Lusäksi multa on poistettu sappirakko, mikä saattaa johtua lihavuudesta - tosin perheessäni se on jouduttu poistamaan melkein kaikilta.
Kaiken kaikkiaan olen aika terve ja aktiivinen ja ennen kaikkea onnellinen.
Läski on osa kehoa. Ei sillä ole mitään tietoisuuttaa jolle voisit puhua tai kysyä mitään.
Ikää 46 ja BMI 38. Olen terve ja fyysisesti yllättävän hyväkuntoinen. Jaksan helposti koiran kanssa parin tunnin reippaan metsälenkin. Olen kuitenkin jo tajunnut ettei näin tule välttämättä olemaan tulevaisuudessa. Vähitellen korjaamalla elintapoja olen jo saanut painon laskuun ja 4 kiloa on mennyt kesän jälkeen.