Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs tämä tämmöinen on

Vierailija
16.01.2015 |

Olen laiska ihminen mutta tykkään työstä, jossa on koko ajan äksöniä, saa kävellä paikasta toiseen ja ratkoa pulmia. Turhaudun istuskelusta ja siitä, jos kukaan ei näe minua. Vähän niin kuin lööppijulkut kokevat etteivät ole olemassa, ellei heidän nimensä koreile lööpeissä, niin minä koen etten "ole olemassa", jos olen työssä jossa ihmiset eivät näe minua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ensihoitajalta. Jonkinlaista ekshibitionismia, tarvetta paljastella itseään ja tulla nähdyksi. Nykyään ilmiö tarkoittaa muutakin kuin munan vemputtamista puistoissa. Esimerkkejä on instagram ja fitness-kuvat pullollaan. Päävika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäät huomiota, palautetta, nostatusta, kiitoksia, palkintopallilla patsastelua. Ehkä olet jäänyt vaille äidin läsnäoloa, kun tämä on vauvapalstaillut koko lapsuutesi.

Vierailija
4/5 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:20"]Kerjäät huomiota, palautetta, nostatusta, kiitoksia, palkintopallilla patsastelua. Ehkä olet jäänyt vaille äidin läsnäoloa, kun tämä on vauvapalstaillut koko lapsuutesi.
[/quote]

:D

Vierailija
5/5 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:20"]Kerjäät huomiota, palautetta, nostatusta, kiitoksia, palkintopallilla patsastelua. Ehkä olet jäänyt vaille äidin läsnäoloa, kun tämä on vauvapalstaillut koko lapsuutesi.
[/quote]

:D
[/quote]

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi