Kyllä tyhmyys tiivistyy kun lukee näitä teidän kirjotuksia
Voi elämän kevät hankkikaan nyt elämä itsellenne. Paiskatkaa tietokoneet ja puhelimet mäelle ja menkää lasten kanssa tai yksin pihalle ulkoilemaan tai harrastamaan ihan mitä tahansa.
En tiedä miten tänne eksyin, mutta nämä kirjotukset, valitukset, rutinat on täällä ihan mahdottomia. Onko oikeesti näin hölmöja ja avuttomia ihmisiä olemassa?
Onneksi minulla on ihana maalaisjärjellä ajattelva kanunis ja luotettava nainen. Ei ole facebookissa, ei kuvaile kaunista takapuoltaan instragramiin yms... Eikä ole pinnallinen ja on kouluttautunut ja hyvässä työssä.
Mikä parasta arvostaa minua ja minä tietenkin häntä yhtä paljon. Elämä on niin ihanaa täydellisen ihmisen kanssa... Ei muuta hyvää viikonloppua teille kaikille höpsöille :)
Mies 34v
Kommentit (23)
Sun kirjoitus on ihan samaa linjaa kuin kaikkien muidenkin täällä. Haukutaan muita, kehutaan itseä ja omaa elämää. Hyvin sovit joukkoon. Tervetuloa!
Aina välillä tänne eksyy joku onneton, joka kuvittelee olevansa kaiken yläpuolella ja sitten kuitenkin kirjottaa hölmön avauksen. Niin sööttiä.
Sä olet se Waldemad? Kaksplussalta?
Mihin se tyhmyys tiivistyi? Kertyikö enemmän korvien väliin?
En tiedä miten tänne eksyin.... =D =D joo tulit ihan vaan käymään yhden kerran ja kirjoitit tuon aloituksen ja sitten pois eikä koskaan takaisin.
Miten tapasit naisen? Yleensä niitä naisia ei huomata, jotka eivät tee numeroa itsestään.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:29"]
En tiedä miten tänne eksyin.... =D =D joo tulit ihan vaan käymään yhden kerran ja kirjoitit tuon aloituksen ja sitten pois eikä koskaan takaisin.
[/quote]
Ja vieläkin siellä kommentoit :D
Kyllä me harrastetaankin. Eipä tässä kauaa mene kun käy juttua tänne heittämässä.
On kyllä totta, että en oikeassa elämässä koe mitään vastaavaa kuin täällä. En liiku mitenkään poikkeuksellisissa piireissä, mutta ei ystävieni keskuudessa todellakaan piehtaroida maailmassa, jonka tärkeimpiä asioita ovat miesten pettämiset, anoppien kyttäämiset, pillunkarvat ja muslimien pahat teot.
Yhteisten tuttujen kautta tavattiin n. 4 vuotta sitten.
Ja anteeksi noi kirjoitusvirheet, ei tämä koneen neppailu ole minunkaan harrastus :D
Mies 34v
Ei kai kenenkään ns. oikea elämä ole tällaista. Tämähän on turhan lörpöttelyn taistelutanner ja saa ihmisistä esille puolia, joita ei ole sopivaa oikeassa kanssakäymisessä päästellä.
No mutta, hyvä kun sinulla on asiat noin hienosti!
Et vaan osaa mies34, sun pitäisi ymmärtää metatasolla kaikki provot ja niiden idea, sitten tajuaisit paremmin.
Tällä palstallahan on monta eri kerrosta, provojenkin takana on provoja.
Ehkä sitä ei tajua, jos ei ole tottunut liikkumaan muualla netissä kuin jossain iltiksen sivuilla.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:33"]Yhteisten tuttujen kautta tavattiin n. 4 vuotta sitten.
Ja anteeksi noi kirjoitusvirheet, ei tämä koneen neppailu ole minunkaan harrastus :D
Mies 34v
[/quote]
Paiskaahan se kone siis mäelle ja lähde ulos harrastamaan. Viikonloppuja! :)
Ap, ei täällä kukaan ota kaikkea tosissaan. Tämä on tällaista virtuaalista läppää enimmäkseen.
Kannattaa siis lukea isolla suodattimella. Itse en edes avaa tuollaisia ulkonäköketjuja, tai vaikkapa rasistisia ketjuja.
Ja muutenkaan ei kukaan edes OLETA, että virtuaalinen kevyt jorina jättäisi mitään pysyvää muistijälkeä. Tämä on ajanviettoa siinä missä vaikka puhelimessa juoruaminen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:29"]
Mihin se tyhmyys tiivistyi? Kertyikö enemmän korvien väliin?
[/quote]
heheh, sama tuli mieleen aloitusta lukiessa. Ei ole äidinkieli kovin hyvin hallussa tuolla ap:lla...
Kuinka tiiviiksi on tyhmyytesi puristunut luettuasi palstaa?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:26"]
Voi elämän kevät hankkikaan nyt elämä itsellenne. Paiskatkaa tietokoneet ja puhelimet mäelle ja menkää lasten kanssa tai yksin pihalle ulkoilemaan tai harrastamaan ihan mitä tahansa.
En tiedä miten tänne eksyin, mutta nämä kirjotukset, valitukset, rutinat on täällä ihan mahdottomia. Onko oikeesti näin hölmöja ja avuttomia ihmisiä olemassa?
Onneksi minulla on ihana maalaisjärjellä ajattelva kanunis ja luotettava nainen. Ei ole facebookissa, ei kuvaile kaunista takapuoltaan instragramiin yms... Eikä ole pinnallinen ja on kouluttautunut ja hyvässä työssä.
Mikä parasta arvostaa minua ja minä tietenkin häntä yhtä paljon. Elämä on niin ihanaa täydellisen ihmisen kanssa... Ei muuta hyvää viikonloppua teille kaikille höpsöille :)
Mies 34v
[/quote]
Täällä kirjoittelee ihmisiä jokaisesta ikäluokasta ja elämäntilanteesta. Kaikki eivät ole äitejä, kaikki eivät ole naisia. Tämä palsta on jo legendaksi muodostunut provoilupaikka, johon iso osa kirjoittajista tulee ihan vain hupimielessä ja satunnaisesti.
Omituista, että sinun piti tulla pätemään ja hengailemaan juuri tänne, vaikka netissä on biljoona muuta verkkosivua tarjolla. Ja tietenkin AV-provon tyyliin korostamaan omaa sukupuoltasi, joka tekstistä päätellen on niin nainen, kuin vaan olla voi.
Ap sopii erinomaisesti tämän palstan perinteiseen "kehun itseni, elämäntapani ja elämänkumppanini ja lyttään muut" -tapausten joukkoon. Olet klassista AV-ainesta, hyvä sinä!
Just.