Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavia äitejä/uusia kavereita KUOPIOSTA?

16.01.2015 |

Moikka!

Sattusko täällä olemaan muita odottavia äitejä, pienten lasten äitejä tai muuten vaan kavereiden tarpeessa olevia henkilöitä? :) Täällä parikymppinen esikoistaan odottava nuori nainen kaipailis seuraa kahvitteluun, kaupungille ja mitä nyt ikinä keksiikään :) Olis ihana saada seuraa ihmisitä jotka on samassa tilanteessa kun minä! :) Viikkoja vasta 12+1 eli vielä on laskettuun aikaa..

Kommentit (8)

1/8 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, täällä toinen kuopiolainen. Esikoinen on noin vuoden ja toinen tulossa, tosin viikkoja vasta 5+0. 

2/8 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Nyt vasta huomasin sinun viestin. :) Aika vähän taitaa täällä olla kuopiolaista porukkaa. Millon sulla ois siis laskettu aika? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

La menee 21.9. Voit laittaa mulle s.postia justanotherpregnancyblog@gmail.com, täällä tulee nykyään käytyä niin harvakseltaan.

4/8 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä myös 24-vuotias ensiodottaja, viikkoja tänään 6+0. Kaipialisin tovereita muista nuorista odottajista, ihan ensisijaisesti yksin odottavista juurikin Kuopiosta! Kuinkahan paljon näitä viestejä lueskellaan, aika vähän tosiaan tuntuu olevan kirjoittajia tältä alueelta...

5/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi kans yks odottaja lisää! Samoilla ajatuksilla Essyyn kans lähdin tähän keskusteluun mukaan :) Mulla viikkoja kasassa 10..

6/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Riri91 ja Wiltsu86! Nyt viikkoja mulla 12+6, aika rientää... Oon ite ainakin tosi laiska kirjautumaan tänne, mut olis kiva jutella esim facessa. Voitte laittaa viestiä tuohon em sähköpostiosoitteeseen, niin sitä kautta vois vaihtaa yhteystietoja jne. Tuo on ainut mun anonyymi sposti, en kehtaa täällä muita tietojani jaella. 

Mut mites teillä muilla on menny? Mulla ei oikein mitään oireita ole, niinkuin ei ollut esikoista odottaessakaan. Tällä viikolla tunsin ensimmäiset liikkeet, vaikka en olis uskonu vielä tässä vaiheessa mahdolliseksi. Esikoisesta tunsin vasta joskus rv18 tienoolla. Onko Wiltsulla mones lapsi tulossa?

7/8 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kerttuli89, kiva kun vastasit! Laittelen sulle lähipäivinä tuohon s-postiin viestiä, niin jos pääsis juttelee paremmin :) 

Ensimmäistä täällä tosiaan odotellaan ja sitäkin innokkaanpana. Pahoinvointia välillä on, välillä ei, mut kuitenkin päivittäin, kauheeta turvotusta vatsassa ollut joltain vko 7 lähtien. Alavatsakipuja, jotka onneksi vähenemään päin. Ja väsymystä tietenkin. Et hyvinkin tuntee olevansa raskaana :) 

8/8 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Täällä olis myös yksi kuopiolainen mammaseuraa vailla! Mulla on 2,5kk ikäinen pikkuneiti ja itse olen 26v. Jos kiinnostaa tutustua niin meille voi laittaa s-postia: fitsyy@outlook.com  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi