Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finnmatkojen nettisivut rikki

Vierailija
16.01.2015 |

Ei ole ainakaan kuukauteen pelanneet lainkaan Firefox-selaimella.

Etusivulla lukee ylälaidassa mm kohteet, lomamatkat, parhaat hotellit jne

Niitä ei pysty klikkaamaan lainkaan eikä matkoja pysty katselemaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toimii samaisella ketulla..

2/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Ompa harmillista että järjestelmä ei ole sinulla toiminut. Muilta asiakkailtamme emme ole
saaneet vastaavaa palautetta. Testasin järjestelmää hetki sitten sekä Firefoxilla että Explorerilla
ja kaikki toimi hyvin.

Varmistan vielä että olethan tyhjentänyt koneesi välimuistin. Joskus sekin saattaa auttaa.

Terveisin
Finnmatkat/Tiina 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta välimuistin tyhjäys asiaan. Sivut ei pelaa myöskään Google Chromella eikä Operalla. Explorerilla tosin pelaa. Ja näin ollut jo kuukauden. Millään muulla sivustolla ei ole ongelmia. Sivunne tehty vain tableteille ja täynnä kaikkea kikkailua joten joku mennyt pieleen ja joillakin saattaa pelata toisilla ei.

Vierailija
4/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä toiminut. kyllä nyt on vika sinun omassa koneessa.

Vierailija
5/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina läppärillä ja toimii normaalisti (olen ihan tumpelo tietokoneiden kanssa). t. 2

Vierailija
6/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Firefoxin versio teillä on? Kokeillut monella, 33, 34, 35 ja 36beta ja sama juttu kaikilla.

Vierailija
7/9 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut mitään ogelmaa. Sivut toimii ja pelittää moiteetta. Ja olen ollut läppärillä, kännykällä, tabletilla ja pöytäkoneilla.

Tabletilla ei taas toimi ongelmitta Tjären sivut. Alkuun pääsee, mutta siihen jää.

Vierailija
8/9 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:08"]

Mulla ei ole ollut mitään ogelmaa. Sivut toimii ja pelittää moiteetta. Ja olen ollut läppärillä, kännykällä, tabletilla ja pöytäkoneilla.

Tabletilla ei taas toimi ongelmitta Tjären sivut. Alkuun pääsee, mutta siihen jää.

[/quote]

Siis millä selaimella pelaa? Mikä Firefoxin versio?

Vierailija
9/9 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä edelleenkään pelaa Finnmatkojen sivut Firefoxilla, Chromella eikä Operalla. Otsikkoja ei pysty klikkaamaan lainkaan ja olleet pelaamatta jo kuukauden-pari. Millaan muilla sivuilla ei ole ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi