mitä leffaherkkuja mahollisimman kevyesti?
Leffaan menossa ja haluaisin jotain naposteltavaa leffaan josta tulisi max 100-200 kilokaloria. Onko ideoita? :) Mielessä ainakin babyporkkanat.
Kommentit (16)
Kahvia mustana ilman sokeria. Tikkari. Ruisnaksuja. Porkkana- ja kurkkutikkuja rasiassa. Tai opettele olemaan syömättä elokuvissa.
Popcorneja? Vaahtokarkkia jos haluat makeaa, kun ne on niin kevyitä (siis painoltaan, iso karkki ei paina paljon mitään)?
Hedelmiä, osta sellainen valmis hedelmäsalaattikippo, jossa tuoreita hedelmiä
maissinaksuja
riisikakkuja
salmiakkiaski
Opettele olemaan napostelematta siellä elokuvissa. Minulla on elokuvissa mukana vain vesipullo eikä tee heikkoakaan.
Taidan valita ne babyporkkanat ja pienen salmiakkiaskin! Kiitos vastauksista! :) Ja sulle kutonen, mulle elokuvissa käydessä osa sitä nautintoa, on napostella jotain. Varsinkin kun kaikki muut syö vieressä. Kotona en sit mitään tarviikkaan elokuvaa katsoessa :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:23"]Hedelmiä, osta sellainen valmis hedelmäsalaattikippo, jossa tuoreita hedelmiä
maissinaksuja
riisikakkuja
salmiakkiaski
[/quote]
Jos halut syödä 100-200 kilokalorin edestä, niin unohda hedelmät (ellet tyydy esim. kahteen banaaniin).
Musta ois ihan kohteliasta valita ne herkut sen mukaan, mistä lähtee vähiten ääntä. Ärsyttäisi jos joku rouskuttaisi porkkanaa siinä vieressä.
Eipä tosiaan tullut mieleen, et porkkanan syönnistä kuuluu kova ääni :| Höh. Toimintaleffaa ollaan menossa katsomaan, joten voisin kyllä ajoittaa rouskuttelun kohtauksiin, joissa äänet on kovalla. Tai sit koitan keksiä jotain muuta porkkanan tilalle.
-Ap
Miksi siellä pitää syödä? Ärsyttää ne ruoan mässytys salissa.
Ota henaria termospulloon. Pitäänälkääkin jos kerran siellä on syötävä.
Pääasia on, että eväiden syöminen ei aiheuta minkäänlaisia ylimääräisiä rapisteluita.
Paljonko irtokarkeissa on kaloreita? Jos ostais esim 50g? Taitaa kyllä mennä kalorit yli?
Finnkinon popcornit pikkupurkki, ei oo mitenkään mahdottoman paljon kaloreita... 210 kcal. Rasvaa on kyllä yli 20g ja hiilareita joku 60 g. Itse uskon sellaiseen laihdutukseen jossa saa joskus herkutella. Käyn leffassa pari kertaa kuukaudessa max. Joten ei paha kuukausitasolla ;)
T: 165/57 ja -7 kg/ 6 kk
Salmiakkiaski ja tikkari! Niillä pärjää pitkänkin leffan, eikä kuulu rouskutusta tai rapinaa