Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko sokeroinnista jäädä näkymätön sänki?

Vierailija
04.11.2021 |

Siis tuntuu muttei näy? Kuvittelin että sokerointi helpottaa sheivaamista lutta sheivaamallakin saa sileämmän pinnan missä ei tunnu näkymätön sänki.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sokeroin sellaisella upporasvassa paistetulla pyöreällä mun...pullapalasella. Hyvin irtoaa sokeria. Pitää vaan varoa ettei ihan suoraan kattilasta heitä sokerointipaikalle, polttelee turhan paljon.

Vierailija
22/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sokeroida kun voi epiloida koneella. Siistimpää ja nopeampaa.

No ajattelin että väli tulisi näin pidemmäksi kun sheivaamalla itse tai epiloimalla karvat kasvaa jo kahden päivän päästä niin että näkyy.

Lähteehän epilaattorillakin karvat juurineen, mutta en kyllä ymmärrä miten joku voisi niin herkimpiä paikkojaan kiduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sokeroida kun voi epiloida koneella. Siistimpää ja nopeampaa.

No ajattelin että väli tulisi näin pidemmäksi kun sheivaamalla itse tai epiloimalla karvat kasvaa jo kahden päivän päästä niin että näkyy.

Lähteehän epilaattorillakin karvat juurineen, mutta en kyllä ymmärrä miten joku voisi niin herkimpiä paikkojaan kiduttaa.

Sokerointi ei satu samalla tavalla kuin epilaattorilla.

Vierailija
24/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon ite käynyt (Helsingissä) ja sänki jäi. Harmitti kans aika paljon kun rahaa kuitenkin paloi ihan hyvin. Sheivaamalla parempi lopputulos.