Kuuluuko sokeroinnista jäädä näkymätön sänki?
Siis tuntuu muttei näy? Kuvittelin että sokerointi helpottaa sheivaamista lutta sheivaamallakin saa sileämmän pinnan missä ei tunnu näkymätön sänki.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sokeroida kun voi epiloida koneella. Siistimpää ja nopeampaa.
No ajattelin että väli tulisi näin pidemmäksi kun sheivaamalla itse tai epiloimalla karvat kasvaa jo kahden päivän päästä niin että näkyy.
Lähteehän epilaattorillakin karvat juurineen, mutta en kyllä ymmärrä miten joku voisi niin herkimpiä paikkojaan kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sokeroida kun voi epiloida koneella. Siistimpää ja nopeampaa.
No ajattelin että väli tulisi näin pidemmäksi kun sheivaamalla itse tai epiloimalla karvat kasvaa jo kahden päivän päästä niin että näkyy.
Lähteehän epilaattorillakin karvat juurineen, mutta en kyllä ymmärrä miten joku voisi niin herkimpiä paikkojaan kiduttaa.
Sokerointi ei satu samalla tavalla kuin epilaattorilla.
Kerran oon ite käynyt (Helsingissä) ja sänki jäi. Harmitti kans aika paljon kun rahaa kuitenkin paloi ihan hyvin. Sheivaamalla parempi lopputulos.
Minä sokeroin sellaisella upporasvassa paistetulla pyöreällä mun...pullapalasella. Hyvin irtoaa sokeria. Pitää vaan varoa ettei ihan suoraan kattilasta heitä sokerointipaikalle, polttelee turhan paljon.