Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko sokeroinnista jäädä näkymätön sänki?

Vierailija
04.11.2021 |

Siis tuntuu muttei näy? Kuvittelin että sokerointi helpottaa sheivaamista lutta sheivaamallakin saa sileämmän pinnan missä ei tunnu näkymätön sänki.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sokeroinut munkkirinkilää pörittelemällä. Rasvajälki siitä on jäänyt. En ole ihan hoksannut vielä, mikä juju tuossa sokeroinnissa on? Se sokeri vaan hankaa ja pikkarit alkaa haista munkille.

Vierailija
2/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä yksi sokerihammas tallella alaleuassa. Kiinnitän siihen sokeripalan ja ryystän kahvia tassilta.

Ei ongelmaa sokeroinnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didn't happen.

Vierailija
4/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ettei voi asiallisesti vastata vaan pitää jotain vi..n munkkirinkilöitä viljellä.

Vierailija
5/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa. Itellä karvat kasvavat harvemmin ja irtoaa helpommin, mitä useammin käy sokeroinnissa. Sänki on huomattavasti pehmeämpää kuin sheivauksen jälkeen, kun se alkaa kasvaa. Hauskojahan noi munkkijutut oli. 😀

Vierailija
6/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroinnilla repäistään juurta myöten.

Jos joku sänki jää, niin joku leikkuu ollut ja virhe.

Vierailija
7/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hyvin lyhyitä karvoja niin ne eivät tartu sokerointimassaan niin lujasti, että ne saisi vedettyä pois. Ne jäävät ja tuntuvat sänkenä vaikka ovat niin lyhyitä ja vaaleita etteivät näy.

Vierailija
8/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sii piIIustako karvat otit pois? et haluais kuvaa laittaa, niin voitais arvioida?

Vierailija
9/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeroinnilla repäistään juurta myöten.

Jos joku sänki jää, niin joku leikkuu ollut ja virhe.

No kyllä ne juurineen lähtikin siksi ihmettelenkin. Eikä pitäisi olla mitään virheitä kun monen kymmenen vuoden kehuttu ammatti ihminen sen teki.

Vierailija
10/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvin lyhyitä karvoja niin ne eivät tartu sokerointimassaan niin lujasti, että ne saisi vedettyä pois. Ne jäävät ja tuntuvat sänkenä vaikka ovat niin lyhyitä ja vaaleita etteivät näy.

Ei ollut lyhyitä eikä vaaleita.

Vierailija
11/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tässä välissä itse sheivata vai kauanko kestää että alkaa taas puskemaan läpi. Jos normaalisti olen sheivannut niin kahden päivän päästä on jo pinnalla uutta karvaa.

Vierailija
12/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ei kuulu sokeroida itseään. Lopputulos näyttää epäseksyltä, vauvailulta, nololta, typerältä ja tuntuu varmasti tympeltä ynnä on turhaa

Vierailija
13/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistha jolophhi kirjoitti:

Ihmisen ei kuulu sokeroida itseään. Lopputulos näyttää epäseksyltä, vauvailulta, nololta, typerältä ja tuntuu varmasti tympeltä ynnä on turhaa

Sitä sokerointia tehdään muuallekin kuin pilhulle. Jos et tiennyt.

Vierailija
14/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sokeroida kun voi epiloida koneella. Siistimpää ja nopeampaa.

Vierailija
15/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sokeroinnista mitään sänkeä ole mulla koskaan jäänyt. Tosin multa sokeroidaan vain kasvot. Muut ajan epilaattorilla, ei tule sänkeä siitäkään.

Vierailija
16/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voi sokeroida, mutta ei ole helppoa ja lopputuloksena korkeintaan tyydyttävä.

Jää mullakin sääriin tuntumaan pieni sänki vaikka mitään ei näy. Ja mun karvat kasvaa harmillisen nopeasti.

Epilaattori sattuu! Sokerointi ei satu.

Vierailija
17/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sokeroida kun voi epiloida koneella. Siistimpää ja nopeampaa.

No ajattelin että väli tulisi näin pidemmäksi kun sheivaamalla itse tai epiloimalla karvat kasvaa jo kahden päivän päästä niin että näkyy.

Vierailija
18/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroijissa on eroja. Kotipaikkakunnalla oli sokeroija, jonka jäljiltä oli aina sileä ja sokerointi nopeaa. Osasi käsitellä lämmintä sokeria oikein ja sai pikkukarvatkin. Täällä Helsingissä neljä eri sokeroijaa sokeroi viileällä ”tarrasokerilla”, koska eivät osaa käsitellä lämmintä sokerimassaa. Biksualueella viileä sokeri jätti hirveät verijäljet! Ja sitä vaaleaa pikkukarvaa.

Jos sokeroija väittää ettei pikkukarvoja saa pois, valehtelee. Ei vaan osaa.

Lopetin sokeroittamisen täällä kun en halua tuhlata rahojani enempää, sheivaan.

Vierailija
19/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun luulin että tulee sileää ja voisi olla useamman viikon sheivaamatta.

Vierailija
20/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sokeroija on sokeroinut väärin. Rahat takaisin.