Miehessä paljon hyvää, mutta tosi hoikka - ei iske muhun
En tiedä oonko jotenkin erityisen pinnallinen kun en vaan koe seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan koska hän on tosi hoikka. Itseäni viehättää lähinnä normaalipainoiset, lihaksikkaat tai lievästi ylipainoiset miehet. Tuntuu siltä et olisin pinnallinen
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen kiihottuu tosi hoikista miehistä eli ei oo epänormaalia. Toisessa ihmisessä voi olla just paljon hienoja piirteitä mut toi seksuaalinen vetovoimakin on tärkeä ja jos se puuttuu niin ei suhde onnistu
Pah. Monilla hoikilla miehillä on järjettömän kokoinen varustus.
Siis se varustus on saman kokoinen kyllä, mutta lihavilla puolet siitä on rasvan seassa piilossa
Ilman omaa ja ystävien kokemusta sanoisin muuten että näin, mutta empiiristen selvittelyjen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että luonnollisesti hyvin hoikilla miehillä on useammin todella iso kalu kuin keskikokoinen tai isohko.
Mä satun olemaan luonnostani suht hoikka. Kaksi eri naista on tykänneet siitä huonoa. Ensimmäinen kirosi että miksi sinä et piipi piip liho yhtään? Saatan juoda ja syödä omastakin mielestä törkeitä määriä. Sehän ärsyttää naisia jotka näkee sen.
Toinen ihan v tuuili kun vähäisestä fyysissestän laihduin lisää. Sanoi luikku perseeksi. Ihan itse tein kardinaali munauksen. Oikein viimisen päälle virheen. Se on tuo suu kun toimii paljon nopeammin kun aivot. Sanoin että neiti kuulostaaa pikkusen kateelliselta.
Sinä iltana en saanut. Uskomattomilla puheen lahjoilla sain myöhemmin. Vähän nyppi että piti selitellä. Tykkäsin naisesta eikä mua oikeasti häirinnyt vaikka olin vuosien aikana nähnyt että hän vyötäröltään kasvoi. uskokaa tai älkää naiset niin mieskin voi tykästyä ajan kanssa.
Hoikkia taitaa olla nykyisin jo vaikea löytää.