Stockmannilla nyt paljon halvempaa kuin hulluillla päivillä
Valtava valikoima kalliita merkkituotteita 60% alennuksella. Ihmettelen miksi hulluja päiviä aina hehkutetaan täysillä, silloin kun alennukset ovat vain luokkaa 15-30%.
Kommentit (4)
Mua nauratti kun kävin Tapiolan Stockalla ja siellä oli kosmetiikkaa -50%. Hintalapusta ei saanut selvää mikä oli alkuperäinen hinta niin kysyin myyjältä. Hän sanoi et "29,90 eli nykyinen hinta ei paljon siis mitään, hihhiii". Mun mielestä 15€ on kyllä vieläkin aika suolainen hinta jostain rasvasta..
Mulla syynä se, että alet jatkuneet jo sen verran kauan, että oikein mitään ei oo jäljellä. Ei noita jämiä tahdo ostaa kukaan. Ja esim. Naisten vaatteissa vain kokoa xs, joskus s. No eipä mahdu mulle..
Stockmannin verkkosivut on ihan peestä. Joulun jälkeen yritin tilata 11 tuotetta, kassalle mentyäni vain yksi tuote olisi ollut saatavissa, kaikki muut loppuunmyyty. Ja ne roikkuu päivätolkulla, vaikkei enää saa ostettua.
Sama nyt, meinasin tilata yhdet shortsit, no kas vain ei ollutkaan enää?
Hullut Päivät on brändi ja business, jolla tehdään normaalia voittoa. Nyt tyhjennetään varastoa uuden tieltä, eri juttu.