Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Narsistinen ja valehteleva työkollega
04.11.2021 |
Miten tuollaista ihmistä voi oppia sietämään?
Firmaamme on pesiytynyt 2vuotta sitten tällainen keikari.
Valehtelee terveydestään,lapsistaan,entisitä työpaikoistaan ja milloin mistäkin.
Puhuu pahaa kollegoistaan(työpaikka kiusaa) ja esittää niin kaikkien kaveria kun siitä on jotain hyötyä.
Touhuu selän takana mitä haluaa.
Yllätys on,että kyseessä on keski-ikäinen mies joka luulee olevansa parikymppinen vielä.
Kyseinen henkilö aiheuttaa puistatusta yhdessä sun toisessa,mutta firman johto aivan sokea tälle esiintyjälle puhumattakaan niistä lampaista,joita saanut haalittua haaremiinsa.
Onko muilla kokemuksia työpaikallaan näistä henkilöistä?
Miten selviätte?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se onkin todella vaikeaa. Narsistihan pitää itse huolen siitä, että hänellä on tarpeeksi symppaajia ympärillä. On hyvin hankalaa ottaa asia puheeksi niiden kanssa, joita narsku on kohdellut hyvin. Siinä on iso riski leimautua itse hulluksi. Suosittelen etsimään liittolaisia eli niitä, jotka näkevät myös ko. henkilön "pimeän puolen". Kirjatkaa yhdessä ylös konkreettisia esimerkkejä siitä, millä tavalla tämä henkilö on terrorisoinut työyhteisöä. Mitä enemmän teitä on, sitä uskottavampaa.
Parasta olisi, jos narsisti itse tekisi jonkin ylilyönnin, jota ei johtoporras ei hyväksy. En kuitenkaan laskisi tämän varaan. Parasta on, kun pääsee eroon narsistista. Siinä lisääntyy hyvin monen ihmisen hyvinvointi radikaalilla tavalla.