Ruotsia osaava! auta! (muutama rivi)
Moi, en oo äiti enkä isä, vaan kohta kakskutonen homomies joka deittailee netissä(eli lapseton,kielitaidoton,englanti sujuvaa,mamma!). haluan tavottaa myös suomenruotsalaiset(=vakuuttaa) ja tarviin nyt jonkun apua. Voisko joku kääntää ruotsiksi mun deitti-ilmoituksen? Mulle on ihan hiton sama jos joku tunnistaa joten mennään nyt ihan luomuna. tähän liittyy muutama sarkastinen kuva ja tää ilmoitus itsessään on tosi tyly, mutta kukin voi sit myöhemmin halutessaan googlettaa sen ilmotuksen, nähä mun naaman ja nauraa :D ette sit jumalauta koijaa mua!!!!!
Joo,
on minustakin sivutyöni puolesta "nättejä" promokuvia, joissa ei
ihon virheet näy ja tukka on just eikä melkein mutta joista en ole vastineeksi antanut kuvaajalle persettä.
Mä oon ****** Tykkään vitusti liikaa kahvista, tupakasta ja
valmispitsoista. Oon syntynyt 80-luvun lopulla joten osaan
tarvittaessa keittää perunat ihan itse. Sekaan heitän voita ja tilliä.
Sinkkuna valitettavan tuttu näky Kallion baareissa.
Tuu heittää läppää, pyydä kahville, jotain?
Viestitellään! :)
Kommentit (12)
Vaikutat kivalta tyypiltä. :) Ei mulla muuta. T. Nainen 81
Palsta on pohjoismainen qruiser.com ja haluan kiinnittää myös suomea osaavat ruotsalaiset. oon epätoivonen, tiedän! ap
Kyllä ne suomenkielisetkin ilmoitukset lukee. Ruotsinkielisiä on erittäin vähän.
Kirjoita enkuksi. Et pysty jatkossa kommunikoimaan jos joku kiva löytyisi.
Te otte ihan oikeessa, mutta haluan kiinnittää huomion miehiin jotka oikeesti osaa myös suomea, mutta vakuuttuu paikallisesta kielestä. tonne qruiser.comiin voi erikseen valita profiilitekstit mitkä näkyy millekin maalle. Auttakee ny hitto! D
-aapee
No mikäs se paikallinen kieli nyt on? Ensin haluat suomenruotsalaisen, mutta sittenki ruotsinsuomalaisen ("suomea osaavat ruotsalaiset")? Jos kohdemaa on Ruotsi, niin nuo Berggan baarit ovat täysin tuntematon käsite.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:34"]Moi, en oo äiti enkä isä, vaan kohta kakskutonen homomies joka deittailee netissä(eli lapseton,kielitaidoton,englanti sujuvaa,mamma!). haluan tavottaa myös suomenruotsalaiset(=vakuuttaa) ja tarviin nyt jonkun apua. Voisko joku kääntää ruotsiksi mun deitti-ilmoituksen? Mulle on ihan hiton sama jos joku tunnistaa joten mennään nyt ihan luomuna. tähän liittyy muutama sarkastinen kuva ja tää ilmoitus itsessään on tosi tyly, mutta kukin voi sit myöhemmin halutessaan googlettaa sen ilmotuksen, nähä mun naaman ja nauraa :D ette sit jumalauta koijaa mua!!!!!
Joo,
on minustakin sivutyöni puolesta "nättejä" promokuvia, joissa ei
ihon virheet näy ja tukka on just eikä melkein mutta joista en ole vastineeksi antanut kuvaajalle persettä.
Mä oon ****** Tykkään vitusti liikaa kahvista, tupakasta ja
valmispitsoista. Oon syntynyt 80-luvun lopulla joten osaan
tarvittaessa keittää perunat ihan itse. Sekaan heitän voita ja tilliä.
Sinkkuna valitettavan tuttu näky Kallion baareissa.
Tuu heittää läppää, pyydä kahville, jotain?
Viestitellään! :)
[/quote]
OOT NIKO SAARINEN
Joo kiitos nyt avusta, sovitaan et tääkin oli provo! menkää jo nukkuun!
Luokkakaveri auttoi! käykää lukemassa ja nauramassa!
-Jussu =)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:55"]Joo kiitos nyt avusta, sovitaan et tääkin oli provo! menkää jo nukkuun!
Luokkakaveri auttoi! käykää lukemassa ja nauramassa!
-Jussu =)
[/quote]
Kopioi tänne. Kiinnostaa.
t. ammattikääntäjä suomi-ruotsi
En tuu tänne enää kahtomaan ku te haukutte mun naamaa.
kiitos vaan kuitenki, ja hyvää yötä joka torppaan! =)
ap
Miten meinasit jatkossa viestitellä? Tuutko av-palstalle kääntämään viestejä :D