Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa olla suhteessa normaalisti, apua :(

Vierailija
16.01.2015 |

Olen siis aiemmin ollut huonossa suhteessa miehen kanssa, jolla oli hyvin paljon narsistisia piirteitä (en tiedä onko oikeasti narsisti, kirjoitan nyt noin että saatta jonkunlaisen kuvan)

Hän syyllisti minua koko ajan ihan pienimmistäkin asioista. Jos mokasin jotenkin tai sanoin hänen mielestään väärin, hän saattoi mököttää useampia päiviä ja kun kysyin, että mikä on niin nakkeli vain niskojaan ja mutisi jotain.

Seksissä olin ihan saamaton luuseri, kroppani oli hänen mielestään vääränlainen ja minun pitäisi alkaa innostumaan fittness -jutuista, kun hän ihannoi tälläisten naisten kroppia.

Olin hänen mielestään liian painava (53kg) ja liian pitkä (162 cm), kertoi että pitää sellaisista syliin nostettavista tytöistä.

Kaikki oli aina minun syytäni. Jos hänellä meni vaikka videopeli huonosti, alkoi ärisemään ja tiuskimaan minulle.

Tykkäsi myös nolata minua julkisesti. Ei mitenkään näkyvästi, vaan sai hienovaraisesti kaikki sanomiseni kuulostamaan idioottimaisilta. Ei koskaan kuunnellut minua kun yritin kertoa hänelle huoliani tai miltä minusta tuntuu kun hän käyttäytyy noin, käänsi kaiken vain minun syykseni.

Tällä miehellä oli ollut aiemmin lähes kymmenen tyttöystävää, mutta nuorena ja typeränä en osannut kyseenalaistaa tätä ollenkaan.

Nyt olen tuoreessa suhteessa ihanan ja välittävän miehen kanssa, mutta jotenkin minulla on EDELLEEN kauhea ahdistus tässä suhteessa. Pelkään koko ajan että mies suuttuu minulle jostain tai alkaa arvostelemaan minua. :( En ole näyttänyt ahdistustani mitenkään, koska en halua menettää häntä. Miten ihmeessä pystyisin käsittämään, etteivät kaikki miehet ole samanlaisia kuin exäni.

Pitäisikö minun puhua näistä asioista uuden kumppanini kanssa? Hän tietää exäni töiden kautta, mutta ei ole tutustunut häneen sen tarkemmin, joten hänellä ei ole exästäni vielä ruusunpunaista kuvaa kuten kaikilla tuntuu olevan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta suoraan miehen kanssa. Ei se muuten selviydy.

Vierailija
2/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta oletko kirjoittanut exästäsi joskus tänne palstalle. Muistan hämärästi samalta kuulostavan tapauksen jossa aloittaja pohti miehensä jättämistä. Mies kuulostaa ihan jutun mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuore uusi suhde on? Ei kannata ihan alkuvaiheessa (seurustelua takana alle vuosi) alkaa kovin raskaista jutuista avautumaan, varsinkaan exiin liittyvistä..

Vierailija
4/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

53Kg/162 cm on kyllä lievä ylipaino, ihan näin OT

Vierailija
5/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:22"]

Tyhmä kysymys, mutta oletko kirjoittanut exästäsi joskus tänne palstalle. Muistan hämärästi samalta kuulostavan tapauksen jossa aloittaja pohti miehensä jättämistä. Mies kuulostaa ihan jutun mieheltä.

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/4209695/ketju/aion_jattaa_mieheni

Kyllä, piti itseasiassa oikein etsiä ketju kun nyt tuli mieleen.

Voin kyllä paljon paremmin ja ero oli ehkä paras päätös mitä olen elämäni aikana tehnyt.

Vierailija
6/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:33"]

[/quote]

Voin kyllä paljon paremmin ja ero oli ehkä paras päätös mitä olen elämäni aikana tehnyt.

[/quote]

Kirjoitit kesäkuun lopussa tuon ja nyt sinulla on jo uusi suhde? Vaikka monet laastaria ehdottelivatkin, niin koita nyt hyvä nainen opetella olemaan yksinkin.

Vierailija
7/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:33"]

[/quote]

[/quote]

Jo tekstistä huomaa että voit paremmin. Ensimmäinen ketju on täynnä purkautumista ja negatiivista minäkuvaa. Tämä ketju on kirjoitettu asiallisemmin etkä enää "latista" itseäsi kuin ensimmäisessä ketjussa. Vertaa vaikka sanavalinnat: "Olen kaikinpuolin epäonnistunut, huono, kurja ja ruma nainen" vs. "Olin hänen mielestään"

Vierailija
8/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa haavat (edes osan niistä). Puhu nyksälle suoraan ja elä hetkessä, äläkä murehdi etukäteen. Voit toki olla varovainen ja avata sydämesi hitaasti. Veikkaan, että esim vuoden jälkeen tunnet jo kumppanisi ja luotat häneen. On inhimillistä, mutta turhaa kaataa exän törttöilyt toisen päälle ja elää kuin hänkin olisi mulkku.

Vierailija
9/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusi suhde noin nopeaa? Nyt et kyllä saa arvostusta.