Olemme perhe jota av mammat halveksuvat
Olemme avopuolisoni kanssa 19-vuotiaita. Minulla on yksi lapsi ennestään toisen kanssa ja sitten meillä on yksi yhteinen lapsi joka on 3kk vanha. Avopuoliso on oppisopimuksella ja valmistuu keväällä. Minä olen kotona ja hoidan 3kk ikäistä, 1v 11kk ikäinen on päiväkodissa kolme päivää viikosta, maanantain, keskiviikon ja perjantain. Tiistaisin ja torstaisin siis minun ja vauvan kanssa kotona. Tulomme ovat miehen oppisopimuspaikasta saatava palkka, vanhempainpäiväraha, lapsilisät ja Kelan maksama elatustuki ensimmäisestä lapsesta. Asumme rivitalo kolmiossa, jossa vanhemmalla lapsella on omahuone ja vauva nukkuu välissämme.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:48"]Olet täysin oikeassa. Wt.
[/quote]
Tiedätkö mikä on white trash? AP
Mitä halveksittavaa perheessänne on? :) Teillähän vaikuttaa kaikki olevan hyvin.
Miksi vanhempi lapsi on päiväkodissa?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:50"]Mitä halveksittavaa perheessänne on? :) Teillähän vaikuttaa kaikki olevan hyvin.
[/quote]
Sanopa se :)
Me olemme avopuolisoni kanssa 23-vuotiaita. Itse opiskelen yliopistossa lastentarhanopettajaksi, avomieheni opiskelee insinööriksi. Ajattelin jatkaa valmistuttuani vielä luokanopettajaksi. Emme halua lapsia ennen kolmeakymppiä, sen jälkeen voi katsoa uusiksi. Tosin jatkaessani luokanopeksi valmistun vasta 29-vuotiaana ja sen jälkeen haluan tehdä töitä, matkustaa ja shoppailla.
Asumme kaksiossa lähellä keskustaa, neliöitä on yhteensä 56. Pidän elämästäni tällaisena, hyvä jos sinäkin olet tyytyväinen elämääsi :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:51"]Miksi vanhempi lapsi on päiväkodissa?
[/quote]
Koska ei ole mitään järkeä ottaa sitä poiskaan sieltä välillä ja totuttaa sitten uudelleen. Palaan kumminkin kouluun vanhempain vapaan jälkeen. Siksi lyhensimme viidestä päivästä kolmeen ja lapsi menee sinne klo 9 ja haen hänet klo 14:30 kun välipala on syöty. AP
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:51"]Miksi vanhempi lapsi on päiväkodissa?
[/quote]
Koska ei ole mitään järkeä ottaa sitä poiskaan sieltä välillä ja totuttaa sitten uudelleen. Palaan kumminkin kouluun vanhempain vapaan jälkeen. Siksi lyhensimme viidestä päivästä kolmeen ja lapsi menee sinne klo 9 ja haen hänet klo 14:30 kun välipala on syöty. AP
[/quote]
*vanhempainvapaan. AP
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:52"]Me olemme avopuolisoni kanssa 23-vuotiaita. Itse opiskelen yliopistossa lastentarhanopettajaksi, avomieheni opiskelee insinööriksi. Ajattelin jatkaa valmistuttuani vielä luokanopettajaksi. Emme halua lapsia ennen kolmeakymppiä, sen jälkeen voi katsoa uusiksi. Tosin jatkaessani luokanopeksi valmistun vasta 29-vuotiaana ja sen jälkeen haluan tehdä töitä, matkustaa ja shoppailla.
Asumme kaksiossa lähellä keskustaa, neliöitä on yhteensä 56. Pidän elämästäni tällaisena, hyvä jos sinäkin olet tyytyväinen elämääsi :)
[/quote]
Mukavaa, että sinulla on elämä josta nautit, niin pitääkin olla. AP
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:48"]Olet täysin oikeassa. Wt.
[/quote]
Mitä wt:tä on apeen perheessä. Samalla tavalla täällä on vanhemmillakin av mammoilla lapsia monen ihmisen kanssa jos sitä tarkoitit, se on nykypäivää.
[/quote]
Av mammaleita ahdistaa, että joillain voi mennä nuoresta iästä huolimatta hyvin :D
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:48"]Olet täysin oikeassa. Wt.
[/quote]
Av mammaleita ahdistaa, että joillain voi mennä nuoresta iästä huolimatta hyvin :D
[/quote]
Eikä kukaan näistä wt peukuttajista ole edes vastannut siihen mitä white trash on ja miten me muka täytämme nämä kriteerit. Eipä monella av mammalla ole tiedossa mitä wt alkuperäisesti on. Emme täytä yhtäkään niistä kriteereistä. AP
Itsekehu-aloitus :DD "meillä menee näin hyvin vaikka nuoria ollaankin" sehän se pointti taisi tässä olla?Koska varmaan tiedät itsekin ettette ole sellainen perhe jota av mammat ehdottomasti halveksuvat..
Kuulostaa ihan asialliselta! Tervejärkisiä ja fiksuja nuoria ihmisiä olette, ap. Moni 19v asuu vielä vanhempien luona täysihoidolla ja odottaa että kaikki kannetaan eteen ja pappa betalar.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:16"]Itsekehu-aloitus :DD "meillä menee näin hyvin vaikka nuoria ollaankin" sehän se pointti taisi tässä olla?Koska varmaan tiedät itsekin ettette ole sellainen perhe jota av mammat ehdottomasti halveksuvat..
[/quote]
Kyllä olemme. Av mammat halveksuvat teinivanhempia varsinkin teiniäitejä joilla on lapsia monen miehen kanssa. Minä olen 19-vuotias ja minulla on jo kaksi lasta ja molemmilla eri isät. Siinähän oli jo kaksi asiaa mitä av mammat halveksuvat. Niin kuin näkyi wt huutelua tuli jo tämän takia. AP
Kai sinä olet lyhyt, läski ja ruma ja poikaystäväsi pitkä, urheilullinen ja komea? Tämä on se kombo mikä laittaa aikas monella kattilat kiehumaan kiukusta :D
Muuten sinun postauksessa ei ole mitään.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 00:19"]Kai sinä olet lyhyt, läski ja ruma ja poikaystäväsi pitkä, urheilullinen ja komea? Tämä on se kombo mikä laittaa aikas monella kattilat kiehumaan kiukusta :D
Muuten sinun postauksessa ei ole mitään.
[/quote]
Normaalipituinen kai? 167cm ja pari liikakiloa ja raskausarpinen roikkuva maha jäi synnytyksestä, vaikka kyllä se tästä pikku hiljaa alkaa palautua taas. Rumasta en tiedä kauneusihanteita on ihmisillä erilaisia. Mieheni ei ole urheilullinen, ei kerkeä olemaan työnteon ja lapsi perhearjen keskellä. Mies on kyllä pitkä, mutta laiha nopean aineenvaihdunnan takia, kuuluu näihin syö kuin hevonen, mutya kiloja ei tule ihmisiin. Epäreilua :D AP
Olet täysin oikeassa. Wt.