Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäiset: lasketteko tykkäksiä yms somessa?

Vierailija
15.01.2015 |

Kuulostaa keskenkasvuisten teinien touhulta. Taas yksi hyvä syy pysytellä irti somesuosta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, no jos et ole facessa ollut niin et sitten varmaan tiedä. Sanopa miltä sinusta kuulostaa että päivität sinne vaikkapa kerran viikossa omia asioitasi. Osa tärkeämpiäkin ja kurjia sattumuksia mitä sinulle on sattunut.

Kukaan ei tykkäile tai kommentoi juuri koskaan. Laitat profiilikuvia muutaman kuukauden välein, kuvia lapsistasi, ei mitään. Näet kuinka kaverisi peukuttavat ja kommentoivat muille.

Kun katsot edellisen vuoden päivityksiäsi taaksepäin, se on kuin olisit kirjoittanut yksityistä päiväkirjaa, vain yksi peukku ja yksi kommentti löytyy koko vuodelta.

Että joo, kyllä minä lasken. Lasken ettei ketään kiinnosta, ja että minun on noloa päivittää edes.

Pysyn kuitenkin facessa koska kyllähän minä haluan tietää mitä läheisille kuuluu. Saattaapa joku päivä tulla joku vanha tuttu vastaan ja kysyä mitä siskollesi kuuluu ja missä hän asuu.

Hyödyllistä on myös seurata oman paikkakunnan tapahtumia ryhmässä, pysyy vähän kartalla kun ei lehtiäkään tule.

Tosin viime aikoina olen ollut huomaavinani että peukuttomat ja kommentittomat päivitykset ovat tulleet aika tavallisiksi muillakin, porukka taitaa lopetella pikkuhiljaa.

Vierailija
2/3 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suuremmin. Päivityksiäkin teen tosi harvoin. Yleensä jos on sellainen mitään sanomaton päivitys tykkäyksiä tulee paljon, jos on joku oikeesti painoarvoltaan tärkeämpi niin harvoin siitä keskustelua tulee, tykkäyksiä muutama. Ilmeisesti ihmiset ei jaksa muuta kuin hymyillä somessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tartte erikseen laskea, sivu näyttää kyllä aina paljonko mistäkin on tykätty.

Taas joku kateellinen järkeilee miksei halua tulla someen koska pelkää ettei olisi suosittu. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä