Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mulla on, kun vatsa on aina välillä kipeä, mutta kipu ei ole yhdessä kohdassa vaan vaihtaa paikkaa?

Vierailija
04.11.2021 |

Eikä vatsassa näy mitään erityistä. Tutkittu on ja on otettu myös maksa- ja sappi(?)arvot, kilpirauhasarvo, sokerit ja perusverenkuva ja kaikki oli täysin viitearvoissa.

Tuo kipu alkaa aina vatsalaukusta ihan ylävatsasta ja ikään kuin laskee parin kolmen päivän kuluttua pois, ensin navan seutuun ja pysyy siinä pari päivää ja sitten joskus vatsa menee sekaisin ja kipu helpottaa, mutta joskus se lähtee pois ihan itsestään.

Olen 23-vuotias perusterve (?) nainen ja en syö säännöllisesti sokeria tai pikaruokia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja saattaa mennä kuukausia että tuo kipu palaa, mutta kun se palaa se menee just noin (ylävatsa ---> napa ---> vatsa sekaisin (välillä)) Ap

Vierailija
2/5 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiminnallisia vatsavaivoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä säteilee vatsaan? Näin ainakin minulla. Joskus mahakipu lähtee pois sillä, että saa alaselän naksautettua.

Vierailija
4/5 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toiminnallisia vatsavaivoja?

Voisi olla, kun tulee vain silloin tällöin ja vaihtaa paikkaan. Selkäkin se voi olla, mulla on nimittäin välillä selkä ollut kipeä. Kiitos näistä. Ap

Vierailija
5/5 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru eksyksissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän