Auttakaa minua pysymään lujana
Tapasin viikonloppuna todella mielenkiintoisen, komean ja mukavan miehen ja jotenkin lipsahdin hänen sänkyynsäkin yöksi. Tilanne on kuitenkin sellainen, että en voi alkaa minkäänlaiseen suhteeseen hänen kanssaan. Syyt ovat melko painavat, mutta en halua eritellä niitä teille nyt sen tarkemmin. Minulla on hänen numeronsa, olen jo niin pitkällä, että aloin kirjoittaa viestiä. Mutta kun se ei kannata eikä ole millään tavalla järkevää. Ihan kevyttä hauskanpitoa voisin hänen kanssaan harrastaa, mutta itseni tuntien se ei jäisi siihen. Auttakaa!
Kommentit (11)
Sinne meni, kun ei herunut apua keltään :P
Jos olet pettääksesi, niin ei me sitä voida estää.
Ajattele kaikkia niitä haittavaikutuksia mitä suhteestanne voi seurata.
Tämän miehen kanssa. Numeron hävittämisestä ei ole juurikaan apua, kun se löytyy netistä ihan liian helposti.
Siis etkö voi alkaa suhteeseen kenenkään kanssa vai nimenomaan tämän miehen kanssa?
Mikset laittaisi viestiä jos pidät hänestä?
Koetas nyt olla vähän tarkempi tavarastasi, säilyy tuo itsekunnioitus.
Ei itsekunnioituksessani ole mitään vikaa. Molemmilla oli kivaa, ja olen ollut hyvällä tuulella viikonlopusta saakka. Mies teki hyvin selväksi, että haluaa tavata uudelleen, itse pidän järkevämpänä olla tapaamatta enää. Ja yritän nyt pysyä edelleenkin järkevänä, mutta vaikeaa on!
Emme voi ehdottaa mitään, jos emme tiedä syytäsi. Motiivi määrittää, miten perustelet asian itsellesi.
Huomattava ikäero, täysin erilainen elämäntilanne (mies siinä iässä, että perheen perustaminen lähivuosina lienee ajankohtaista, haluaa lapsia, minä en voi saada), välimatkaa tunnin verran, tosin molemmilla on auto. Mitään vakavampaa tästä ei voi syntyä, enkä itse pysty pelkästään kevyeen hauskanpitoon. Itseni tunnen sen verran hyvin, että siitä seuraa vain sydänsuruja. Järkevintä siis pysyä kaukana :)