Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua itkettää, meillä oli hoitaja ja kaikki meni pieleen : (

Vierailija
08.09.2006 |

Yritin olla reipas mutta kyllä harmitti ja kovasti. tuli 2.5 tunniksi hoitaja (toinen kerta, eri hoitaja) lapsen piti jäädä hoitajan kanssa pihalle leikkimään jotta minä olisin saanut siivottua. tulivat heit sisään koska lapsi tahtoi niin. lapsi vierasti, hoitaja motkotti, että hän ei ole tyytväinen nyt tähän. lähdin kauppaan olin puoli tuntia pois ja lapsi oli nukahtanut sillä aikaa niin hoitaja sanoi, että hän on pettynyt kun lapsi nukahti, että olisi halunnut kontaktia ottaa rauhassa jne.

Tämä oli siisn lapsen 2.5 veen toinen kerta kun joku käy häntä hoitamassa, meillä ei ole sukua kummallakaan vanhemmalla.

Tuli surku kun hoitajalla oli näitä omia suorittamistavoitteita. Mistä saisi hoitajan joka kävisi kerran viikossa ja olisi vähemmän " tavotteellinen" ?

Nyt hoitaja oli firmasta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. hoitopaikka. net

www. mol. fi

lehti-ilmoituksella paikalliseen lehteen tai ilmoitustauluille

Vierailija
2/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kireillä noin kovasti. Terveisin äippä ja " seuraneiti" 1v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajateltiin että välillä otetaan hoitajaa jotta tottuu muihin ihmisiin, mutt tämä meni vaan ihan pieleen tämä kerta.

Olen jo paremmalla tuulella kiitos teille ja erityisesti sinulle ihana 6!

-ap

Vierailija
4/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hommansa osaava hoitajaa saa lapsen viihtymään pihalla kanssaan, ja osaa toimia perheen sääntöjen/tapojen mukaisesti.

Vielä kun kyse oli noin lyhyestä ajasta, ja mitä ilmeisemmin lapsesikin on ns. normaali, niin eihän tuossa olisi pitänyt olla mitään ongelmaa... eli kyllä nyt oli hoitaja täys susi! Valita hänestä, ja toivottavasti saat hyvän hoitajan lapsellesi.

t: hoitajana uransa aloittanut... silloin kauan, kauan sitten :)

Vierailija
5/5 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hoitajalle ole tärkeintä että lapsi viihtyy eikä se että HÄN saa olla ulkona ja HÄN saa ottaa kontaktia lapseen?!