Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mobiiliversio ei toimi????

Vierailija
15.01.2015 |

En saa uudemmista keskusteluista auki ku ekan sivun kännykällä. Onko muilla näin? Ärsyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minulla kanssa

Vierailija
2/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne seuraavat sivut aukee ku viestei on yli 50. Tää on jo puolisen vuotta ollut rikki. Tokalle sivulle pääsee kommentoimalla tai laittamalla osoitekentän perään /sivu/2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitti vinkistä. Aika outoa ettei tollasta korjata. Ensin vaan luulin et jotku mun kirjotukset vaa hävis saharaan mut sit hokasin kattoo et etusivulla vastauksii yli näytti tulleen 40 ja mä nään niit 25 ni tajusin et on jotain häikkää..

Vierailija
4/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vika on ollut jo kauan. Tästä syystä keskustelut töyttyy 2 kommenteista. Minulla ei toimi tuo /sivu/2. Vasta kun sivuja on 3 niin ei tarvitse enää kommentoida päästäkseen lukemaan kakkos sivua. Jännä ettei tuota voi korjata mutta kaikenlaisia muita pelleilyjä keksitään.

Vierailija
5/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikatkaa vasemmasta alakulmasta täysversioon, niin pääsette kakkossivulle sitä kautta.

Vierailija
6/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:20"]Klikatkaa vasemmasta alakulmasta täysversioon, niin pääsette kakkossivulle sitä kautta.
[/quote]
se on kamalan raskas ja liian täynnä kaikkee ylimäärästä sontaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi