Jumalan rangaistus Heinäluomalle; vaimon kuolema =((
Uskomatonta, miten joku saa väännettyä asiat näin. Hävettää sanoa itseäni uskovaksi tuon idiootin jälkeen:
Kommentit (41)
Mielenterveys voi järkkyä niin monella tavalla. Sille ei sairastunut itse mitään voi, mutta entä ne, jotka tuollaista tyyppiä äänestävät? Yhtä sairaita?
Voi ei me kuollaan nyt molemmat ja ilmeisesti lapsetkin kun nekin oli sitä mieltä että laki oli hyvä :(
t. Kirkosta eronnut
Olen päättänyt pyyhkiä perseeni uskonnoilla jo kauan sitten.
Fiksu päätös.
Mitä ihmettä? Miten kukaan täysjärkinen voi mennä sanomaan mitään tuollaista. Itse olen uskovainen ja kristitty, mutta ilmeisesti meillä on sitten eri jumala. Hyi olkoon, miten Ilta-Sanomat suostuu julkaisemaan tuollaista sairasta paskaa!
Onhan toi ihan mahdollista, jopa todennäköistä.
"vihjaa, että puhemies Eero Heinäluoman puolison kuolema on Jumalan rangaistus homoliiton kannattamisesta."
Jos tollasiin henkijuttuihin nyt yleensäkin uskoo.
Starczewski näyttäisi aloittaneen puolueensa imagomainonnan jo hyvissä ajoin ennen vaaleja. Saas nähdä, miten puree..
Onpa kuvottava ihminen tuo KD-poliitikko.
Tyypillinen uskovainen taas päässyt kertomaan näkemyksensä. Olen usein joutunut huomaamaan, että uskovaiset ovat todella ilkeitä ihmisiä. Heillä ei ole omaatuntoa. Jeesus kun antaa heille kaiken anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:56"]
Tyypillinen uskovainen taas päässyt kertomaan näkemyksensä. Olen usein joutunut huomaamaan, että uskovaiset ovat todella ilkeitä ihmisiä. Heillä ei ole omaatuntoa. Jeesus kun antaa heille kaiken anteeksi.
[/quote]
"Tyypillinen"? Mikäs minä sitten olen?
-ap
Tuo kaverihan on ihan Martti Lutherin linjoilla. Luther päästeli kynästään paljon ankarampaakin tekstiä siitä, miten jumala hänen mielestään rankaisee vääräuskoisia.
Ero on kyllä siinä, että Luther eli 500 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:56"]
[/quote]
"Tyypillinen"? Mikäs minä sitten olen?
-ap
[/quote]
Harvinainen poikkeus. Syvä kumarrus ja niiaus sinulle siitä
[/quote]Minun tuntemillani uskovilla nimenomaan on omatunto. Kyllä, Jeesus antaa anteeksi mutta sitä ennen pitää katua , tunnustaa väärintekonsa ja pyytää anteeksi - ja tehdä parannus.
Aito uskova, Jumalan rakkauden kokenut ei ole ilkeä, päinvastoin.
Joillakin uskovilla mielenkiintoisesti on jotenkin holhoava näkemys muista. "Minä tiedän mitä sinä haluat ja tarvitset". Kopsasin tämän lauseen "Ja suurinta rakkautta on tuoda esiin totuus" josta asia tuli mieleen. Koin että hyyppä kokee olevansa muiden yläpuolella, kun tietää kaikkien "totuudet" ja niin edes päin.
[/quote]
Ei hän ole tyypillinen uskovainen, koska suurin osa meistä uskovaisista kannattaa homolakia, ei ole fundamentalisti, ei välttämättä edes näytä uskoaan ulospäin ja on muutenkin hyvin tavallinen. Se kuitenkin ihmetyttää, että nämä raamatun kaikkein kirjaimellisesti ottavat eivät tunnu muistavan sitä aika tärkeää juttua, että ihmisten tuomitseminen ei kuulu kenellekään muulle kuin jumalalle :D Suuna päänä ollaan syyttelemässä kaikkia kaikesta ja levittämässä jumalan vihaa. Sitten ollaan itse niin hyviä ihmisiä että huhhuh. Oksettaa tuollaiset.
kd-porukat ovat sitä parempaa ihmisrotua jotka pystyvät julistamaan miten helvetin huonoja muut ovat. Tässä vain tämä tuli julkisuuteen mutta vittumaisiutta ja suvaitsemattomuutta niissä piireissä riittää!
[/quote]
Kyllä, aikanaan isäni kuollessa kävi yksi uskovainen kertomassa että se oli äitini ja meidän lasten syytä. Me kun olitiin oltu niin pahoja ihmisiä. Että on näitä ennenkin nähty, näitä "uskovaisia".
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 15:23"]
[/quote]
Kyllä, aikanaan isäni kuollessa kävi yksi uskovainen kertomassa että se oli äitini ja meidän lasten syytä. Me kun olitiin oltu niin pahoja ihmisiä. Että on näitä ennenkin nähty, näitä "uskovaisia".
[/quote]Surullista ja todella väärin tehty. Mutta kuten itsekin oikein kirjoitit, "uskova" eikä uskova.
Meille on sanottu: "älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. Niinkuin te mittaatte muille, tullaan teille mittaamaan."
Jättäkää ystävät rakkaat omaan arvoonsa sairaiden/sokaistuneiden ihmisten pahat sanat ja teot älkääkä uskoko että ne ovat Jumalasta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:39"]Starczewski näyttäisi aloittaneen puolueensa imagomainonnan jo hyvissä ajoin ennen vaaleja. Saas nähdä, miten puree..
[/quote]
Voi olla, että löytyy Päiville kilpailija " kun avaan suuni, niin sata eroaa kirkosta" -kisassa .
Tosi törkeetä ja leimaavaa...