Jos miniä tekee abortin niin onko minun
pakko jatkossa nähdä hänen naamaa /istua samassa pöydässä?
Kommentit (80)
Tuskin se ees sitä sulle kertois??
Abortti on sellainen teko jota en hyväksy
No mistä vitusta sinä miniäsi abortista saisit edes tietää :DDDD
Varmaan sille miniälle ja pojallesi parasta että suoraan vaan lopetat kaiken yhteydenoton heihin ja jätät rauhaan. Annat kommunikaation toimia heidän aloitteestaan jos välttämättä tahtoo anopin haukkumaan ja sekaantumaan kaikkeen. Et voi edes tietää ketkä kaikki arvostamasi/pitämäsi henkilöt ovat tehneet abortin vaikka raskausuttuaan turhan nopeasti esikoisen jälkeen tai saadessaan huonoja tuloksia seulonnasta.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:27"]
[/quote]
No esim siltä pojalta tietysti
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:28"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:27"]
[/quote]
No esim siltä pojalta tietysti
[/quote]
Kukaan edes keskivertoälykäs mies ei kerro kyseisestä asiasta äidilleen.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:17"]Mitä se abortin tekemineen liittyy siihen, että olet vittumainen anoppi?
[/quote]
Kyllä minäkin olisin vittumainen, jos miniän paska tapattais mun lapsenlapsen.
[/quote]
Sehän on sen lapsi. Ei sinun.
Mun äiti olis hyppiny riemusta jos nelosen ja vitosen oisin abortoinu. Ottaa niin päähän että aikuisten ihmisten elämään pitää sekaantua!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:22"]Abortti on sellainen teko jota en hyväksy
[/quote]
Onneks sulta ei kysytä.
Onko käynyt mielessä että ehkä se miniä tekee sen abortin vaikka sen takia että sun rakas kultamussukka poikasi ei halua lasta ja on painostanut aborttiin?
Vaikka toisaalta sullehan ei vittuakaan kuulu muiden abortit.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:12"]
pakko jatkossa nähdä hänen naamaa /istua samassa pöydässä?
[/quote]
Ei ole. Oletan, että se mimmi on jo poikasi vaimo koska puhut hänestä miniänä. Ymmärrän hyvin harmisi ja pettymyksesi.
EI ole pakko. Tässä maailmassa ihan pakko on loppujen lopuks vaan tosi harva asia ja viimekädessä vaan kuoleminen.
Mistäs tiedät jos kyseinen lapsi ei olisikaan biologisesti sinun lapsenlapsesi?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:07"]Jos se on tehty vastoin poikani tahtoa niin kehoittaisin vakavasti harkitsemaan parisuhteen eroa [/quote] Kylä juuri näin! Äidin kuuluu puuttua aikuisen pojan parisuhteeseen kaikin tavoin!
[/quote]
Olen samaa mieltä sarkastisen viestin kanssa! Miehen äidille ei kuulu se, tekeekö miniä abortin eikä se, saako miniä lapsen. Kumpaankaan asiaan ei tule puuttua eikä kumpaakaan asiaa mitenkään ottaa keskusteluissa esille. On pojan ja vaimonsa asia hoitaa niin aborttiin liittyvät tunteet kuin se vauva, joka syntyy, jos niin valitaan. Anoppien tulisi ymmärtää, että oman pojan lisääntyminen ei millään tasolla kuulu hänelle eikä siihen tule mitenkään puuttua. Vauvaa ei tehdä tai jätetä tekemättä isovanhempien takia, kyllä se on kokonaan perheen oma projekti.
Eikö poikasi voi vaikuttaa asiaan? Onhan se hänenkin lapsensa. Ei minusta naisella ole oikeutta aborttiin jos on olemassa mies, lapsen isä, joka on halukas hoitamaan lapsen.
Miks vitussa se miniä ois tilivelvollinen asioistaan sulle? Miksi kuvittelet hänen kertovan jos abortin tekee?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:05"]Eikö poikasi voi vaikuttaa asiaan? Onhan se hänenkin lapsensa. Ei minusta naisella ole oikeutta aborttiin jos on olemassa mies, lapsen isä, joka on halukas hoitamaan lapsen.
[/quote]
Onko se mies halukas myös kantamaan ja synnyttämään sen? Siinä tapauksessa mies saa asiaan vaikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 09:22"]
Abortti on sellainen teko jota en hyväksy
[/quote]
...koska..?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:05"]Eikö poikasi voi vaikuttaa asiaan? Onhan se hänenkin lapsensa. Ei minusta naisella ole oikeutta aborttiin jos on olemassa mies, lapsen isä, joka on halukas hoitamaan lapsen. [/quote] Onko se mies halukas myös kantamaan ja synnyttämään sen? Siinä tapauksessa mies saa asiaan vaikuttaa.
[/quote]
Ei pidä nillittää jos on itse halunnut seksiä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:17"]Mitä se abortin tekemineen liittyy siihen, että olet vittumainen anoppi?
[/quote]
Kyllä minäkin olisin vittumainen, jos miniän paska tapattais mun lapsenlapsen.