Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko menkat turvottaa oikeasti kolme kiloa??

Vierailija
15.01.2015 |

En oo kauheen usein hyppinyt vaa'alla, mut nyt mulla on laihis ja punnin itteni joka aamu ja oon laihtunut jo 3 kg, mutta nyt mulla on menkat ja parissä päivässä on tullut toi 3kg takas.... oon kyl aina menkkojen aikana turvonnut kuin lumiukko, mut silti 3kg!?! Oon syönyt ihan samalla tavalla kuin koko laihiksen ajan, eli painonnousu ei johdu mistään repsahtamisesta :D toivottavasti lähtee menkkakilot ja -turvotus pian pois...

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajalle tiedoksi, että turvotusta vähentää se, että juo tarpeeksi. 

Vierailija
42/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 10:42"]

Jankkaajalle tiedoksi, että turvotusta vähentää se, että juo tarpeeksi. 

[/quote]

No miksi ette sitten juo hulluna jos se laihduttaa ja poistaa turvotusta? Väitätkö edelleen, että jos et juo tai syö, niin paino nousee silti? Oliko niitä läskejä Auswitchissa vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/46 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:10"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 08:00"]Voi.

Paino ei lisäänny kuin syömällä, pässi. No kyllä menkat turvottaa. Mulla tulee aina 1,5kg-2kg menkkojen aikaan. Ja lähtee yhtä nopeesti kun tulikin. Tiedän tämän koska käyn vaa,alla joka pvä. Ilmastako se neste tulee?

Meinasitko oikeasti, että ap olisi nyt parissa päivässä tempaissut tuhansittain ylimääräisiä kaloreita?

En, mutta ei ne kilot silti ilmasta tule, vaan syömällä/juomalla.

Oletko koskaan kuullut esim. hormoonihäiriöistä? kyllä turvottaa, ilman syömistäkin. Keho kamppailee itseään vastaan.

Vierailija
45/46 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kiloa kuulostaa paljolta, mutta kai ihan mahdollista. Itse en kärsi vastaavasta turvotuksesta menkkoja ennen, mutta varmasti on ihmisiä jotka kärsivät. Oletko syönyt viime aikoina jotain suolaista ruokaa kuten pizzaa, hampurilaisia, ranskalaisia, sipsejä? Mulla ainakin runsas suolan syönti näkyy kyllä turvotuksena kehossa. Enemmän mulla ainakin turvotukseen vaikuttaa juurikin ruokavalio, ei niinkään hormonit.

Vierailija
46/46 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on menkkojen toinem päivä, olispa pian ohi... ei motivoi yhtään laihduttaa, kun tällaisistä syistä turpoaa takas :D entisenä eines-ruokailijana oon joutunut "näkemään niin paljon vaivaa" ruuannlaitossa jne että vituttaa nyt :D kaikki se hellan vieressä vietetty aika oli turhaa, siis tällainen fiilis on nyt :D no jatkan tätä laihista tietty silti :)

Se on nestettä, tyhmä. Jatka nyt vaan sitä  järkevää syömistä ja jätä hiilihydraatit eli leivät, pasta, potut ja riisi vähemmälle sillä jokainen hh-gramma sitoo itseensä 4 kertaa oman painonsa vettä. Eli jos syöt vajaan kilon hh-pitoisia juttuja ja juot päälle vettä pari litraa, turpoat sen 3 kg. Relax!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi