Lapsi oksensi aamulla, vein silti päiväkotiin
Kommentit (24)
ei ole lopettanut oksenteluja vaikka olen aina toiminut lääkärin ohjeiden mukaan. Lääkärissä ollaan käyty oksentelujen takia varamaan 50-100 kertaa ja lopputulos on se että minulle on annettu diagnoosi se Muchausenin syndrooma tai jotain ja lapsi jatkaa edelleen oksenteluja.
Eli ei kiinnosta jos lapseni kerran tai kaksi viikossa oksentaa, koska lääkäritkään ei tiedä syytä vaikka kaikki mahdolliset tutkimukset on tehty. Minä jatkan nyt töitä, palaillaan illalla asiaan. ap
Jos ap:llä on töissä niin hektistä, miksi ehtii täällä nettailla koko ajan? ;-)
tuollaisia äitejä tuntuu löytyvän jokapuolelta suomea..lähipiirissä sukulainen päiväkodissa töissä, ja taitaa olla tosi juttu..Ap, olethan huomioinut että lapsesi kyllä varmasti kertoo (toki jos on vauva niin ei ehkä puhu) että on oksentanut aamulla? Tai näitä tapauksia että lapsi kertoo päiväkodissa että "äiti laittoi aamulla supon pyllyyn" kun kuumeista lasta ei saa tuoda päiväkotiin.. Mua oikeasti tekee pahaa, miten te voitte koskaan asettaa omaa työtänne OMAN LAPSENNE edelle?????? Ja se omahyväinen itsekkyys, jolla asetetaan oma etu aina ensiksi, ei ole empatiaa eikä sympatiaa toisia ihmisä kohtaan, pääasia että lapsi laitetaan hoitoon, olosuhteista riippumatta; vaikka tartuttaisi 100% varmasti kaikki muut ryhmässä?Ottakaa nyt hyvät ihmiset järki käteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vai miksi piti tänne tulla tollasta juttua kirjoittamaan? Kai tiesit, että saat pelkästään lokaa niskaan..
Vähän aiheen vierestä, mutta mua ihmetytti tuo sun kommentti "lapsi oksentelee viikoittain, en jaksa enää välittää"..? Jos mun lapsista joku oksentelis viikoittain, olisin enemmän kuin huolissani! Jos lapsella on joitain ruoka-aineallergioita niin ei kai sitten niitä ruoka-aineita saa jossain vai mikä sen oksentelun aiheuttaa?