Mitä mieltä tästä " ystävästäni" ?
Mieheni sanoi minulle, että ystäväni oli sanonut miehelleen( Miehemme ovat hyviä kaveruksia), että minä olen kummallinen.
Tällä ystävälläni taitaa olla jotenkin vaikeuksia tulla toimeen toisten kanssa. Nimittäin ei tule toimeen miehensä siskon kanssa. Olivat ennen parhaat ystävät. Kysyin sitten, että miksi ette tule enään toimeen keskenänne. Ystäväni sanoi : " Hän on nykyään niin kummallinen" .
Mitä mieltä olette? Mitä minun pitäisi tällaisessa tilanteessa tehdä?
Kommentit (17)
Olet niin kuin ennenkin.. Mitä sitten ajattelit tehdä?
Erikoista että miehenne tollasia juttelevat, tai siis erikoista tämän miehesi kaverilta, että tollasta menee sanomaan. Ei minun mieheni menisi koskaan sanomaan, vaikka kuinka olis paras kaveri jonkun kanssa.
Pitäisikö olla vaan ihan normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan?
Vaan ottaa asia jotenkin puheeksi?
Ärsyttää nimittäin kun kuulee tällaista mutkien kautta. Miksei voi sanoa suoraan.
En sitten tiedä olisiko ystäväni pyytänyt miestään sanomaan näin minun miehelleni vai lörpöttelikö hänen miehensä ohi suun.
Mieheni sanoi tämän vain ohi mennen, kun tuli jotain puhetta ystävästäni.
Ja tämä oli siis tapahtunut joskus kesällä, on pari kuukautta aikaa.
Ei siis ollut minulle heti sanonut.
En voi kerta kaikkiaan käsittää miten ja millälailla minä olisin jotenkin kummalliseksi muuttunut. Mutta ystäväni on nykyään seurassani jotenkin.. no joo.. erilainen.
Jotenkin vaisu, en tiedä kuvittelenko mutta vähän vihamielinenkin, mutta sitten toisaalta taas ihan normaali ystävällinen. Mutta jotenkin aistin että hän on jotenkin erilainen.
En kyllä ole mielestäni sanonut tai tehnyt mitään sellaista mikä olisi häntä loukannut.
Ja tämän miehen siskon kanssa eivät edes tervehdi tai jos ovat samassa huoneessa eivät puhu mitään toisilleen.
Ovat sentään sukulaisia.
Siis anna olla asian. Maailma on täynnä kummallisia ajatuksia ja ihmisiä.
En ihmettele, että ystäväsi on jo huolestunut ja puhunut miehellesi. Miten voit ottaa ongelman tällaisesta tietämättä enempää ja kirjoittaa vauva-lehteen sen sijaan, että soittaisit ystävällesi ja selvittäisit asian.
hän on mustasukkainen tai jotenkin epävarma itsestään ja haluaisi mieheltä vahvistusta.
Vaan hän on omalle miehelleen valittanut, että olen kummallinen.
Ja hänen miehensä on maininnut tästä minun miehelleni, joka ei kuitenkaan sanonut sitä minulle heti vaan pari kuukautta myöhemmin.
Sekava soppa:-)
Jos on huono päivää ja vaikka päätä särkee niin tottakai sitä on kummallinen.
että olenko mä sun mielestäsi kummallinen?
Ja sitten jos hän kysyy että miten niin
Niin kertoa hänen miehensä paljastus.
Ja sanoa että mulle voit puhua ihan suoraan jos on jotain ongelmia.
Vai antaa asian olla?Ja yrittää olla kuin mitään ei ois tapahtunut?
Miten te toimisitte?
Muita ideoita????
Vierailija:
Mieheni sanoi minulle, että ystäväni oli sanonut miehelleen( Miehemme ovat hyviä kaveruksia), että minä olen kummallinen.Tällä ystävälläni taitaa olla jotenkin vaikeuksia tulla toimeen toisten kanssa. Nimittäin ei tule toimeen miehensä siskon kanssa. Olivat ennen parhaat ystävät. Kysyin sitten, että miksi ette tule enään toimeen keskenänne. Ystäväni sanoi : " Hän on nykyään niin kummallinen" .
Mitä mieltä olette? Mitä minun pitäisi tällaisessa tilanteessa tehdä?
Lisää mielipiteitä.
Psyykatkaa mut huomiseen pliis!:-)
Jos alkaa tuntemaan olonsa hänen seurassaan ahdistuneeksi.
Mua ei kyllä kiinnosta jatkuvasti olla miellyttämässä toista ja pelätä jos sanon jotain väärin.
Mun mielestä ystävyyden pitäis olla tasapuolista.
Ole rauhassa ja antaumuksella kummallinen!!
Miksi sun pitäisi sitä miellyttää? Miksei se yritä miellyttää sua ja pelkää että ajattelet hänen olevan kummallinen? Eikös hän itseasiassa ole vähän kummallinen?
Ole oma itsesi, se on itseasiassa ainut vaihtoehto koska kaikki ei susta kuitenkaan tykkää vaikka mitä tekisit, ja nekin jotka tykkää, ei tykkää sun kaikista puolista.
Vierailija:
Jos alkaa tuntemaan olonsa hänen seurassaan ahdistuneeksi.
Mua ei kyllä kiinnosta jatkuvasti olla miellyttämässä toista ja pelätä jos sanon jotain väärin.
Mun mielestä ystävyyden pitäis olla tasapuolista.
tarinat tuppaa muuttumaan matkalla juorurinkiä kertojalta kuulijalle. Mistä tiedät missä yhteydessä ja minkä takia tuttusi on sanonut sinua kummalliseksi? Varsinkin kun on kaksi miesihmistä siinä välissä kertomassa, niin paljon on voinut tarinasta tippua matkan varrelle.
Ehkäpä tuttusi on sanonut esim. että hänen mielestään jokin sinun mielipiteesi on ollut kummallinen tms.?
Miksi sun pitäisi tehdä jotain??!