Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duact-lääkkeestä humalainen olo?

Vierailija
14.01.2015 |

Normaalia??

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä tulla, sehän on kolmiolääke. Toisille siinä toimii piristävät osat, toisille väsyttävät, kolmansille ei kummatkaan.

Vierailija
2/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:11"]

Voi siitä tulla, sehän on kolmiolääke. Toisille siinä toimii piristävät osat, toisille väsyttävät, kolmansille ei kummatkaan.

[/quote]

Ei oo kolmiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siinä paketissa kolmio, mikä mulle on määrätty.

Vierailija
4/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duactista voi tulla vaikka mitä. Mun miehelle tuli väliaikasesti erektiohäiriö..onneks korjaantu kun kuuri loppu :)

Vierailija
5/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jopa auttaa keskittymään koska on otsalohkon dopamiiniongelma ( adhd jos et ymmärrä)

Vierailija
6/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:15"]

No on siinä paketissa kolmio, mikä mulle on määrätty.

[/quote]

Itse olet piirtänyt kolmion, ei minun paketissa ole.

Vierailija
7/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toiset piristyvät Duactista, koska siinä on piristettä. Urheilijat eivät saa esim. sitä käyttää (douppinkia). Mutta eivät myöskään liikelentäjät, emot ja esim. ammattisukeltajat. Sillä voi olla sellainen jalat alta -vaikutuskin. En itse voi syödä sitä juuri tuon vaikutuksen takia. Tuntuu että jalat on keitettyä spaghettia. Lääkärini määräsikin minulle Rinexiniä. Sama vaikutus - ei sivuoireita (lentäjät etc. käyttävät tätä!).

Vierailija
8/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin vakiolääke. Itse kun otin ekaa kertaa niin kävin 11 kertaa yöllä kusella ja seuraavana päivänä juurikin humalainen olo. Sitten sain kuulla, että kilpirauhasongelmaisen ei tulisi niitä syödä, joten jäi kuuri yhteen.

Vierailija
9/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat humalaisella ololla? Itselläni en ole koskaan tällaista huomannut. Duactissa on piristävää ainetta ja koska siihen voi jäädä koukkuun, ei sitä saa syödä pitkiä aikoja putkeen.

Vierailija
10/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:23"]On. Toiset piristyvät Duactista, koska siinä on piristettä. Urheilijat eivät saa esim. sitä käyttää (douppinkia). Mutta eivät myöskään liikelentäjät, emot ja esim. ammattisukeltajat. Sillä voi olla sellainen jalat alta -vaikutuskin. En itse voi syödä sitä juuri tuon vaikutuksen takia. Tuntuu että jalat on keitettyä spaghettia. Lääkärini määräsikin minulle Rinexiniä. Sama vaikutus - ei sivuoireita (lentäjät etc. käyttävät tätä!).
[/quote] niin ja addit eivät piristy vaan rauhoittuvat ja keskittyvät. Aivot ovat mielenkiintoinen rakennelma.

Vierailija
11/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutun duactista ihan sähköjänikseksi. Yksi pilleri riitti, ei ikinä enää

Vierailija
12/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä olevan kolmiota, mutta mahdollinen (harvinainen) haittavaikutus on hallusinaatiot. Voi siitä tulla vähän höntti olo.

Vierailija
13/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 21:27"]Minä muutun duactista ihan sähköjänikseksi. Yksi pilleri riitti, ei ikinä enää
[/quote] Mä en vaan olen kerrankin normaali. T, addi

Vierailija
14/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se johtuu suntaudista? Tuskin sä niitä ilman syytä syöt. Itse just söin, koska mulla oli poskiontelotulehduksen oireet ja kova kipu 

Vierailija
15/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Efedriinin vaikutus on moninainen ja yksilöllinen.

Vierailija
16/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se taas nukuttaa ja tekee vähän pilvimäisen olon, siis sellasen että käveleminenkin ois vähä pumpulia:D

Vierailija
17/17 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se osa joka duactissa tekee humalaisen tai pilvimäisen olon ei ole pseudoefedriini (joka tosiaan voi piristää) vaan ihan tavallinen antihistamiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan