Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison huonot hampaat

Väsynyt
03.11.2021 |

7 vuotta oltu yhdessä. Yksi lapsi. Mies on ollut aina laiska peseytymään, käymään suihkussa. Olen väsynyt ainaiseen jankutukseen pesemättömyydestä. Olen yrittänyt hyvälläkin, mutta pariin vuoteen en enää ole jaksanut. Hiki haisee, aina ja todella voimakkaasti. Yks suihkun jälkeen. Samoin peräpää ja alapää. Niihin olen jo tottunut ja tavallaan luovuttanut. En saa aikuista miestä muuttamaan tapojaan enkä tosiaan enää edes jaksa. Mutta. Sen hampaat! Hän ei ole, ihan tosi, pessyt hampaitaan ainakaan kahteen vuoteen. Hampaat ovat hirveät! Jokin aika sitten huomasin, että yksi etuhampaat on kokonaan pois. Henki haisee, näyttää kamalalta. Seksiä ei ole. Hän haluaisi, joskus annan, kin on tullut suihkusta mutta hyvin harvoin. Ehkä kerran Kk. Emme suutele koskaan, ei mies silti yritäkään mutta en missään nimessä suutelisikaan. Suuseksiä joskus oli, tuli aina pissatulehdus ja se ällöttää minua kun haisevalla, hirveän paskaisella suulla lähestyy. Melkein tulee avioero. En jaksa tätä. En halua häntä. Muuten hyvä mies. Onko avioero sitten virhe, mutta ei tämä muutu kuin pahempaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, kerran se kirpaisee.

Vierailija
2/5 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan haluaisi olla tuollaisen Turhapuron kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti henkinen ongelma enemmän, ehkä joku terapia voisi auttaa?

Vierailija
4/5 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan mieheni ei pese usein hampaitaan, mutta toisaalta käy kyllä hammaslääkärissä eikä hänellä haise suu/ole juuri näkyvää plakkia tms. Suihkussa käy joka päivä ja pesee huolellisesti.

En katselisi tuollaista miestä päivääkään, mikä ap:lla on. 

Vierailija
5/5 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maista ukon kulli juustoa. Saat ilmaiset juustot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi