Aarg, Ipanahipat Turussa...
Turussa järjestetään ensi viikonloppuna ekaa kertaa Ipanahipat lastenfestarit. Mies on työmatkoilla, joten toi olisi ollut tosi kivaa ajanvietettä mulle ja lapsille. No, eikös siellä tietysti ole joku hemmetin vaunuparkki johon rattaat on pakko jättää rattaat. Miten voi olla, että järjestetään lastentapahtuma, johon ei saa tulla rattailla? En mä esimerkiksi tuonne voi lähteä, kun 3v esikoinen juoksee ihmispaljoudessa toiseen suuntaan ja 1v kiskoo toiseen suuntaan, tai sitten pitäisi kantaa 1v:tä koko päivä. Niin ja sen lapset lisäksi pitäisi tietysti kantaa myös oma kassi kun sitäkään ei voi rattaisiin työntää. Miksi noi lastentapahtumat pitää suunnitella noin ajattelemattomasti? Helppohan se on ilman rattaita olla, jos on vain yksi kunnolla kävelevä lapsi tai sitten jos lapsia on enemmän niin paikalle pääsee kaksi vanhempaa. No, jää menemättä sitten :(
Kommentit (4)
Meillä on valjasreput noita tilanteita varten. Ei ongelmaa eikä tarvii kantaa kuin kassia.
Voi herranjestas sentään. Niin tai näin, niin aina väärinpäin. Todella hyvä juttu tuo vaunuparkki! Mietin itse osallistunko vähän isompien lasten kanssa ollenkaan, mutta nyt kun sain tietää vaunuparkista, suuntaan ehdottomasti sinne. Vaikutti muutenkin pitkästä aikaa kivalta lastentapahtumalta.
Meilläkin on valjasreppu, taapero kun ei todellakaan suostu mistään kädestä jatkuvasti pitämään ja juoksee kuin päätön kana käskyistä välittämättä.
Joo.. Isossa tilassa (pienet) lapset on helpompi pitää tallessa jos ne saa rattaisiin. Ja kaikki oleminen helpottuu, kun tavarat saa sinne rattaisiin myös. Helsingissä lapsimessuilla saa kyllä onneksi olla ihan rattaat mukana...