Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla ei synkkaisi lääkärin kanssa

Vierailija
03.11.2021 |

Niin kertoisitko hänelle, miksi et mene enää uudelleen vaikka olisi pitänyt, ja jätät kaikki lähetteet käyttämättä.

Harvoin menen lääkäriin, mutta nyt hain apua. Hän todella mitätöi ja vähätteli ongelmaani ja ratkaisuehdotustani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen eri lääkärille, jos joku ei osaa auttaa tai häntä ei kiinnosta.

Vierailija
2/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaan kuuluu käydä omalla työterveyslääkärillä. Menisi ilmaiseksi näin. Muuten kaikki menee omaan piikkiin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaan kuuluu käydä omalla työterveyslääkärillä. Menisi ilmaiseksi näin. Muuten kaikki menee omaan piikkiin :(

Jokainen saa asioida julkisessa terveydenhuollossa. Joskus voi käydä yksityisellä omalla rahalla.

Vierailija
4/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vaivastasi enkä työajoistasi, mutta jos niihin sopii, niin käy terveyskeskuksessa.  Ei ole kallis.

Vierailija
5/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voit olla varma, että itse olet oikeassa? Et varmaan ole lääkäri? Miksi jättää ne lähetteet käyttämättä? Ei niitä yleensä anneta, jos mitään ei ole vialla.

Ei ole vielä niin pahasti mennyt mielipiteet ristiin, että olisin jättänyt käymättä. Ei sen lääkärin kanssa tarvitse synkata, riittää että hän tutkii ja selvittää, mikä on vialla. Vaikka minun mielestäni ei aina keskitykään kokonaisuuteen, vaan keskittyy liikaa johonkin yksityiskohtaan. Toisaalta olen asioinut erikoislääkärin luona, jolla oli hyvin suorapuheinen puhetyyli ja mielessäni kävi, kuinka jotkut tutut eivät hänestä olisi pitäneet lainkaan, mitä urputuksia olisi saanut kuulla. Mutta minä pidin hänen tyylistään

Vierailija
6/6 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole kovin kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi