En sheivaa
Tarkoituksenani ei ole kerätä haukkuja niskaani. Haluaisin vain tietää, kuinka moni jättää ajelematta? Itse en jaksa sitä, että jokapäivä pitäisi olla höylä kädessä. Sokerointiin/vahaamiseen/laseriin en kivun/hinnan takia mene. Mies on ihan ok asian kanssa. Mites, onko sielunsiskoja?
Kommentit (8)
En mäkään. Mun mies ei ole koskaan huomauttanut asiasta, vaikka itse munakarvansa ajelee. Ihme uskomuksia ihmisillä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:48"]
Sun mies on oikeasti sinut sen kanssa, että teillä on yhtä tuuheat sääri- ja kainalokarvat?
[/quote]
Näin hän ainakin sanoo. Joskus naureskelee sille, että minulla on enemmän kainalokarvoja kun hänellä, mutta eipä muuten tunnu olevan moksiskaan. Itse oon jo niin tottunut, etten jaksaisi enää lähteä siihen sheivausrumbaan.
Mä aloitin säärien sheivaamisen vasta noin 37 vuotiaana ja ei se silloinkaan olisi ollut välttämättä tarpeen. Kukaan ei ole koskaan niistä viidestä ohuesta vaaleasta karvasta jaloissani valittanut, varsinkaan mieheni ja kolmen lapseni isä. Bikinirajoja olen ajellut kyllä kauemmin, mutta ei alapäässäkään kovin tuuheaa pehkoa sivusuunnassa kasva ja hyvin se on kelvannut vähän pitkäksi kasvaneenakin versiona. Kainalot ajelen kun muistan, nyt kesän jälkeen tulikin jo aika pitkä tauko, seksiin tauko ei vaikuttanut. Mutta jokainen stressatkoon asioista mistä haluaa ja laittaa vapaa-aikaansa haluamansa mukaan vaikka sitten sheivaamiseen.
En määkään, paitsi kainalokarvat. Säärissä ei onneksi karva kasvakaan.
Kainalot on ihan mukava olla ajettuna, säärillä ei niin väliä jos on huomaamatonta ja vaaleaa ihokarvaa. Intiimialue saakin olla ihan luonnon tilassa toki sitäkin puskaa voi vähn trimmata jos kasvaa pitkin vatsaa tai reisiä. Itse ajelen pussit ja trimmaat karvat alhaalta, rintakarvoja siistin ja kainalokarvoja lyhennän, en aja kokonaan. M32
Sun mies on oikeasti sinut sen kanssa, että teillä on yhtä tuuheat sääri- ja kainalokarvat?