Tamponi! On siinäkin sana
Onko sulla tamponia. Käytätkö tamponia. En käytä tamponeja. Oon vissiin vähän väsynyt.
Kommentit (19)
Tai terveysside. Mikä hiton terveys?
Jo äitini aikoinaan käytti tamponeja. Minä en ole koskaan käyttänyt tamponeita. Kokeilin kyllä tamponia mutta oli hankala laittaa ja tamponi tuntui koko ajan. Ehkä en saanut tamponia kunnolla laitettua. Olen kokeillut tamponia jossa asetin ja tamponia ilman asetinta. Kumpikin tamponi jotenkin tuntui silti vaikka sanotaan että tamponin ei pitäisi oikein laitettua tuntua ollenkaan. Käytän siis vain siteitä, en tamponeita.
Tamppoonia, tämä on Tamppoonia
josta pohjan kauniin neitosen kutsu kaikuu
noin noidan joiku kutsuen soi... ♪♫
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:35"]
Parempi sana olisi veritulppa.
[/quote]
Onks sulla veritulppa keuhkoissas?
Minä sanon sitä pimppooniksi.
Mutta vain miehen kuullen.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:37"]Tai terveysside. Mikä hiton terveys?
[/quote]
Ja mikä hiton side? Mitä sillä muka sidotaan?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:38"]
Jo äitini aikoinaan käytti tamponeja. Minä en ole koskaan käyttänyt tamponeita. Kokeilin kyllä tamponia mutta oli hankala laittaa ja tamponi tuntui koko ajan. Ehkä en saanut tamponia kunnolla laitettua. Olen kokeillut tamponia jossa asetin ja tamponia ilman asetinta. Kumpikin tamponi jotenkin tuntui silti vaikka sanotaan että tamponin ei pitäisi oikein laitettua tuntua ollenkaan. Käytän siis vain siteitä, en tamponeita.
[/quote]
Jos tamponi ei mene kunnolla ja se tuntuu niin silloin se ei ole kunnolla. Se saattaa fuskata, jos se ei ole kunnolla, ja munsalan kansallispukukin saattaa tuhriintua. Ja se on ikävää koska munsalan kansallispuvulle ei ole helppo löytää tekijää. Katso siis että tanponisi on kunnolla ja ettei se tunnu ollenkaan.
Niin, kyä se nimi pitäis olla Turkoni.
Tamp it in your pussy - you slut - and be confident! You are gonna get very many palli if you take care of you precious miracle.
Be better and stronger than any men, just tamp it in babe.
Pussy power! We got now there new putipons and obamons. Just stick couple of dese in your busy and feel like you are free from all man. You are best. You re not narcisst, you are beautiful.
Extra large sizes from 40mm for experienced
Frederikil on se tamppooni biisi ootteks kuunnellu sit biiisi..
Tam tam tam tam tamppooni!
Parempi sana olisi veritulppa.