Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, kondylooma ja huomenna treffit!!!

Vierailija
14.01.2015 |

Ei varmaan panemista ole tiedossa?

Mulla tuli n. 1kk sitten epämääräinen luomen näköinen näppylä emättimen viereen ja en nyt ajatellut siitä sen enempää. Nyt niitä on kuitenkin tullut 3 lisää ja sopisi hyvin kondyloomaan voi helvetti sentään!!!

Huomenna lääkäriaika onneksi mutta en tajua mistä oon tämän voinut saada! Viimeksi harrastin suojattua seksiä yli puolivuotta sitten!!

Kondoomi ei taida tartuntaa kuitenkaan estää? Yh tunnen itseni niin ällöttäväksi..

Kokemuksia kondyloomasta? Aika yleinenhän virus se on..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pannut ensitreffeillä.

N38

Vierailija
2/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perut treffit tietenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet kumin kanssa tietenkin jos aiot antaa

Vierailija
4/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:56"]

Perut treffit tietenkin

[/quote]

Niin uskomattomalta kuin se ehkä sinusta ja ap:stä kuulostaakin, treffeillä ei tarvitse nussia. 

Vierailija
5/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penslaus sattuu! Tai siis se ku se alkaa vaikuttaa. Mulla tuli joskus parisuhteessa, en tiedä oliko poikaystäväni saanut sen nuorempana vai mitä. Mutta niitä tuli jonkun aikaa ja paha muuttui 2:ksi. Mikä oli pelottavaaja sitä seurattiin.

Vierailija
6/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa muuttui. Sori tää korjaa itsekseen.

Vierailija
7/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et harrasta seksiä ekalla kerrala, sitten hoidat ittse kuntoon.

Vierailija
8/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos et olisi heti munan perässä miehen tavattuasi, et olisi tuotakaan saanut.

Vierailija
9/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te mammat kyllä niin pikkumaisia:DDDD

Olen siis tarkoituksella menossa näkemään miestä seksin merkeissä mutta iiks sitähän ei saa sanoa koska on suuri vääryys harrastaa seksiä!

Mutta siis itse asiaan, en ole kovinkaan munan perään ja niinkuin jo mainitsin niin viime kerrasta on puolivuotta ja käytimme silloinkin kondoomia, en nyt tiedä kuinka muuten voin varoa sukupuolitauteja..

Olisin vain halunnut neuvoja tilanteeseen että ei varmaa kannata lähteä huomenna, en halua tartuttaa häntä..

Vierailija
10/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrät tapaamisen myöhemmäksi. Ja lääkäri tsekkaa tilanteen huomenna.

Vierailija
11/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:56"]

Perut treffit tietenkin

[/quote]

Niin uskomattomalta kuin se ehkä sinusta ja ap:stä kuulostaakin, treffeillä ei tarvitse nussia. 

[/quote]

Ilmoita sitten etukäteen, ettei tuhlata aikaa.

Vierailija
12/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:03"]Mitäs olet huora. Karman laki.
[/quote] näitä en tajua: nainen on huora jos antaa ja pihtari jos ei. koittakaa nyt vittu päättää kumpi parempi! ai niin, mutta kun naiset ei anna just teille niin huoria kaikki? :D jatkakaa tumputtamista läskit kääpiöt.

Vierailija
13/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:36"]

Ootte te mammat kyllä niin pikkumaisia:DDDD Olen siis tarkoituksella menossa näkemään miestä seksin merkeissä mutta iiks sitähän ei saa sanoa koska on suuri vääryys harrastaa seksiä! Mutta siis itse asiaan, en ole kovinkaan munan perään ja niinkuin jo mainitsin niin viime kerrasta on puolivuotta ja käytimme silloinkin kondoomia, en nyt tiedä kuinka muuten voin varoa sukupuolitauteja.. Olisin vain halunnut neuvoja tilanteeseen että ei varmaa kannata lähteä huomenna, en halua tartuttaa häntä..

[/quote]

Olisit sitten sanonut, että kyseessä on SEKSItreffit. Mulle treffit on sitä, että vietetään aikaa yhdessä ja tutustutaan toiseen.

Vierailija
14/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

visvasyylävittua moni mies nuolee mielellään. Antaa mukavan lisäfiiliksen suhteeseen kun tartut visvan mieheenkin. Syöpäriski nousi juuri kymmeniä prosentteja sinulla :( Älä hei kerro miehelle, että sulla on visva.

Vierailija
15/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:07"]

Et harrasta seksiä ekalla kerrala, sitten hoidat ittse kuntoon.

[/quote]

Ei visvasyylästä parane koskaan. Se voi tarttua kumppaniin vaikka 20 vuoden päästä. AP panee kumilla vaan loppuelämän tai muovipatukkaa.

Vierailija
16/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus: sain lääkäriltä Aldaraan reseptin, jota käytettiin muistaakseni joka toinen päivä, ja sit viikon? tauko. Itsellä lähti kahdella penslauskerralla kaikki. Kallis lääke, n. 50e paketti, mutta ehdottomasti sen väärti. :) 

Vierailija
17/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te osaatte olla kyllä todella loukkaavia, kai te tiesitte sen?

Millä tavalla mä olen muka ansainnut tämän? Mä aloin itkemään varsinkim tuosta yhdestä kommentista, en ymmärrä miten pystytte olla noin inhottavia..

Vierailija
18/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:46"]et vitussakaan levitä sitä sun tautias senkin ällötys! oikein kunnon syöpäpillu, hyi. tiesitkö että sä et saa sitä ap ikinä ehkä kokonaan pois, sillä se voi aina aktivoitua uudelleen! hah, oikein sulle.
[/quote]

Okei, millä tavalla oikein mulle?

Vierailija
19/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:08"]

Oma kokemus: sain lääkäriltä Aldaraan reseptin, jota käytettiin muistaakseni joka toinen päivä, ja sit viikon? tauko. Itsellä lähti kahdella penslauskerralla kaikki. Kallis lääke, n. 50e paketti, mutta ehdottomasti sen väärti. :) 

[/quote]

Se voi vielä aktivoitua uudestaan.

Vierailija
20/22 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkari mitä vastauksia. Kuinkahan monella täälläkin HPV hymistelee kropassa? AP ei ole huora, jos on tehnyt jotain niinkin luonnollista, kuin harrastanut seksiä. Ihan on sattuman kauppaa, että onko se HPV sitä sorttia, joka syyliä aiheuttaa. 

Ap:lle kaikki myötätuntoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä