Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ne "renttumiehet" ovat aina niitä komeimpia ja kuumimpia?

Vierailija
14.01.2015 |

Johtuuko se siitä, että komeilla on niin paljon ottajia, että heistä tulee renttuja (naiset pörräävät ympärillä)ulkonäkönsä uhrina? Vai siitä, että "renttuus" olisi jotenkin seksikästä?

Kaikki kunnon miehet ovat tavallisen näköisiä. Jos he sattuvat olemaan komeita, ainakaan he eivät ole seksikkäitä tai haluttavia. Vaan ihan plääh.

Mutta muista välittämättömät renttumiehet- aaah!

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat siitokseen.

Vierailija
2/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:02"]

Johtuuko se siitä, että komeilla on niin paljon ottajia, että heistä tulee renttuja (naiset pörräävät ympärillä)ulkonäkönsä uhrina? Vai siitä, että "renttuus" olisi jotenkin seksikästä?

Kaikki kunnon miehet ovat tavallisen näköisiä. Jos he sattuvat olemaan komeita, ainakaan he eivät ole seksikkäitä tai haluttavia. Vaan ihan plääh.

Mutta muista välittämättömät renttumiehet- aaah!

[/quote]

Kyllä siinä renttuudessa on jotakin seksikästä.Ei kaikki rentut edes ole komeita,jotain vetovoimaa niissä vain on.

Vierailija
4/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, oikein karun näköinen äijä voi olla tosi seksikäs!

Vierailija
5/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttu on kuuma, vaikka kukaan ei haluaisi elää oikeasti arkea sellaisen paskiaisen kanssa.

Vierailija
6/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kyllä enää vanhemmiten ole :) loppuu siihen 40+ viimeistään.

Vierailija
7/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osaa rikkoa sääntöjä "oikein", on siis renttumainen, tulee menestymään. Menestyvät miehet kiihottaa naisia.

Vierailija
8/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt viimeaikoina samaa. Ehkä rentut herättävät meissä naisissa jotain äidinvaistoja?

Vierailija
9/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on vai?

Tämä taitaa olla ihan makuasia, sillä itse en ole koskaan pitänyt yhtään "renttua" kuumana.

Vai miten tässä se "renttu" edes määritellään? Kertokaa se ensin.

Vierailija
10/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:18"]

Ei ne kyllä enää vanhemmiten ole :) loppuu siihen 40+ viimeistään.

[/quote]

Tämä on lohdullinen tieto!

T:27-vuotias,joka rakastuu renttuihin vaikka haluaisi kunnon miehen

Vierailija
11/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkäaikainen renttuprojekti. Ulkonäkö ja asenne tekevät sen viehätyksen, mutta olen tullut siihen tulokseen, että tarvitsen haastetta.

Vierailija
12/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:22"]

Ai on vai?

Tämä taitaa olla ihan makuasia, sillä itse en ole koskaan pitänyt yhtään "renttua" kuumana.

[/quote]

En tiedä miten muut sen määrittelevät,mutta tämän biisin sanoituksissa tiivistyy minun miesmakuni:/www.youtube.com/watch?v=xLXRuYdStnM

Jostain syystä pitkätukkahulttiot ja pilvilinnoja rakentavat työnvieroksujat osaavat leperrellä niin että pääni menee pyörälle!

Vierailija
13/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:22"]

Ai on vai?

[/quote]

En tiedä miten muut sen määrittelevät,mutta tämän biisin sanoituksissa tiivistyy minun miesmakuni:/www.youtube.com/watch?v=xLXRuYdStnM

Jostain syystä pitkätukkahulttiot ja pilvilinnoja rakentavat työnvieroksujat osaavat leperrellä niin että pääni menee pyörälle!

[/quote]

Ok, no siinä tapauksessa meillä on todellakin ihan erilainen maku. Kuulostaa kammottavalta.

Vierailija
14/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku parannuskeino tähän renttu riippuvuuteen kyllä pitäisi kehittää :-)
Just katoin Antti Reiniä ykspäivä ja totesin ettei se ole enää niin hottis kun on kunnostautunut ja näyttää liian siistiltä.
Eiköhän se renttuus muodostu ajan mittaan kun on naisia mitä pyöritellä.

Vierailija
15/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toistaiseksi "rentun" määritelmään kuuluu:

- hulttio tahi laiska lusmu

- pitkä tukka (ilmeisesti kampaamatonkin, jos ottaa tuon laiskuuden huomioon)

- pakonomainen naistenkaataja

Vautsi mikä saalis. Olisiko lisää ihania ominaisuuksia tähän pakettiin?

Vierailija
16/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:33"]

Joku parannuskeino tähän renttu riippuvuuteen kyllä pitäisi kehittää :-) Just katoin Antti Reiniä ykspäivä ja totesin ettei se ole enää niin hottis kun on kunnostautunut ja näyttää liian siistiltä. Eiköhän se renttuus muodostu ajan mittaan kun on naisia mitä pyöritellä.

[/quote]

Anu Sinisalo teki Antista kunnon miehen.

Vierailija
17/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, hienoa huomata, että täällä renttujen päälle ymmärretään! Minä en tykkää Reinistä, ei ole renttu minun makuuni. Eikä minun rentullani tarvitse olla eikä pidäkään olla pitkä tukka, mutta pörrössä se voi olla. Työvaatteet, kunhan ne ovat puhtaat. Ja koko renttu pitää olla puhdas. Kerran vuosia sitten meille tuli laastinpölyinen muurari, joka oli niiiin kuuma, että pysyin vain tuijottamaan suu auki. :)

Ai niin, olen itse insinöörin vaimo. :D

Vierailija
18/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:39"]

Ap tässä, hienoa huomata, että täällä renttujen päälle ymmärretään! Minä en tykkää Reinistä, ei ole renttu minun makuuni. Eikä minun rentullani tarvitse olla eikä pidäkään olla pitkä tukka, mutta pörrössä se voi olla. Työvaatteet, kunhan ne ovat puhtaat. Ja koko renttu pitää olla puhdas. Kerran vuosia sitten meille tuli laastinpölyinen muurari, joka oli niiiin kuuma, että pysyin vain tuijottamaan suu auki. :)

Ai niin, olen itse insinöörin vaimo. :D

[/quote]

Siis minä en nyt tajua. Mikä siitä muurarista teki "rentun"? Laastipöly?

Duunari = renttu?

Vierailija
19/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:33"]

Eli toistaiseksi "rentun" määritelmään kuuluu:

- hulttio tahi laiska lusmu

- pitkä tukka (ilmeisesti kampaamatonkin, jos ottaa tuon laiskuuden huomioon)

- pakonomainen naistenkaataja

Vautsi mikä saalis. Olisiko lisää ihania ominaisuuksia tähän pakettiin?

[/quote]

Lisäisin tuohon vielä mahdollisen päihdeongelman.

Vierailija
20/54 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ei kyllä iske yhtään, urpo, rasistinen kaljamaha, näin jos kliseisesti puhutaan :D. Mutta toisaalta se mikä monelta "kunnon mieheltä" jää uupumaan on sellainen itsevarmuus ja aloitekyky. Itsevarma ja aloitteita tekevä mies on seksikäs. Voisi lisätä myös hyvän huumorintajun. Monesti näiden kunnollisten ja muuten ihanien miesten kanssa tyssää siihen, että ovat turhan arkoja/ujoja tai jotenkin liian pehmoja eikä edetä mihinkään, olisi niin mukava jos miehessäkin olisi vähän särmää :D. Mutta jospa joskus vielä tapaan näiden ääripäiden sekoituksen :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän