Oletko ollut nuorempana niin kaunis että miehet halusivat tarjota ruokia ja juomia - minkä ikäisenä tarjoilut loppuivat?
Kommentit (12)
Jep, ei lopu 52 v ja mies tarjoo edelleen. Toki se sama nyt 28 vuotta putkeen.
20 vuotiaana tarjottiin. Enää ei.
N24
Ei ole koskaan ollut tuollaista. En kyllä koskaan ole ollut baarissa notkujakaan.
Tarjotaan kyllä mutta monesti vaadin maksaa itse osuuteni, sillä en halua kokea olevani kenellekään velkaa. Vakituisessa suhteessa asia erikseen.
N27
Ei se ikää katso kun naiset käyttävät hyväuskosia miehiä hyväkseen
Alle 20v ja alle 60 kiloisena vanhemmat kundit teki mitä tahansa vuokseni.
Kun täytin 20 ja olinkin yhtäkkiä yli 80kg, ei enää saanut edes hymyä ilmaiseksi.
Karu homomaailma 🤣
Todellakin! Naama kuin riihen seinästä reväisty, perä kuin seitsemän leivän uuni ja nenä kuin kartanon valjasnaula. Reitevä, persevä, punakka ja tanakka. Kyllä siinä miehet ihan jonona pyrkivät ruokia ja juomia tarjoilemaan!
Olin nuorena kyllä kaunis, mutta en käynyt ravintoloissa kuin muutaman kerran, enkä juo alkoholia. Mieheni tapasin jo 20-vuotiaana enkä sen jälkeen ole käynyt ravintolassa, joten eipä kukaan ole vuokseni kovin paljoa köyhtynyt.
Ei oo koskaan tarjottu, rauhassa saanut olla koko elämäni. N41
Vierailija kirjoitti:
Olin nuorena kyllä kaunis, mutta en käynyt ravintoloissa kuin muutaman kerran, enkä juo alkoholia. Mieheni tapasin jo 20-vuotiaana enkä sen jälkeen ole käynyt ravintolassa, joten eipä kukaan ole vuokseni kovin paljoa köyhtynyt.
Onko ravintolat vain kumppanin hakua varten?
Mä käyn melkein joka päivä ravintolassa, syömässä ja juomassa, joskus harvoin ehkä kerran vuodessa dokaamassa.
Koskaan en ole mennyt ravintolaan agendalla "nyt etsin sieltä puolison niin ei tartte enää käydä"...
Kaikillahan noin on.