Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monennenko poikakaverin veit ensi kertaa kotiin näytille?

Vierailija
14.01.2015 |

Itse en ensimmäisiä amisuttuja kehdannut viedä. :P

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen. Olin 17-vuotias. Nyt 7 vuotta myöhemmin edelleen yhdessä. Taitaa jäädä viimeiseksi...

Vierailija
2/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vein jo varmaan viikon parin seurustelun jälkeen 15 vuotiaana. Oltiin yhdessä vuoden verran. Kaikki muutkin 'vakavemmat' olen vienyt näytille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana vein ekan naisystävän näytille. Vuoden verran oli odoteltu sopivaa tilaisuutta ettei vanhemmat olisi ihan raivona. Oli oikein todella fiksu ja kunnollinen nainen. Seurauksena oli se että äiti ryhtyi soittelemaan 25v naisen vanhemmille ja nainen lopetti seurustelun. Puhelinnumeroa tai edes vanhepien nimeä ei oltu paljastettu, oli paikkakunnan ja sukunimen perusteella vaan ryhtynyt soittelemaan luettelosta numeroita läpi. Seuraava tapaus oli 37-vuotiaana äidin kuoleman jälkeen, melko uuden naisen kanssa mentiin mökille ja isä oli jostain saanut selville että olen siellä jonkun kanssa, ajoi 160 kilometriä sinne perässä, ei todellakaan ollut tarkoitusta esitellä. Hyvin ei päättynyt sekään juttu.

Miäs

Vierailija
4/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja 14vuotiaana. Oltiin yhdessä teini-ikä ja sitten erottiin. :)

Vierailija
5/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, jonka kanssa menin naimisiin 35-vuotiaana.

Vierailija
6/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mies jonka vanhemmilleni esittelin, on nykyinen kihlattuni. :)

Vierailija
7/7 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas tuli.
Ei suhde kestä jos ei tapaa toisen vanhempia, on meinaan yksi mittari suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme