Mitä mieltä olet tästä laukusta?
Kommentit (39)
Niin ja ap:lle että jos tuon roseaun värin saisi tuohon toiseen Furlan laukkuun tavallisen punaisen sijaan. ;)
Mustaa ja valkoista. Käytän paljon punaisia/tummanpinkkejä huulipunia niin siihen sointuu kivasti :) Pukeudun pääsääntöisesti tummansinisiin/mustiin farkkuihin ja tummaan yläosaan , tai tummiin mekkoihin. Asusteilla tuon sitten enemmän sitä väriä ettei ihan liian tummaksi mene :D Siksi omistan esim tuon Longchampin Roseaun jo turkoosina, Celinen olkalaukun tummanviolettina, Diane von Furstenbergin clutchit limen vihreänä ja vaaleanpunaisena yms. Leikitelkää asusteilla, ei kaiken tarvitse aina mustaa olla tai sopia just jokaisen vaatteen kanssa!
Tuo Longchamp on aivan karsea! En ole törmännyt yhteenkään hienoon Longchampiin.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:30"]Niin ja ap:lle että jos tuon roseaun värin saisi tuohon toiseen Furlan laukkuun tavallisen punaisen sijaan. ;)
[/quote]
Itseasiassa tuo Furla on myös fuksian värinen, kuvassa ei näy hyvin. Kuva siis vääristää väriä, on kirkkaampi oikeasti. Tässä vähän parempi kuva ehkä
-ap
Ruma väri ja malli, en ostaisi, ei oo mitään käyttöä edes
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:34"]
Mustaa ja valkoista. Käytän paljon punaisia/tummanpinkkejä huulipunia niin siihen sointuu kivasti :) Pukeudun pääsääntöisesti tummansinisiin/mustiin farkkuihin ja tummaan yläosaan , tai tummiin mekkoihin. Asusteilla tuon sitten enemmän sitä väriä ettei ihan liian tummaksi mene :D Siksi omistan esim tuon Longchampin Roseaun jo turkoosina, Celinen olkalaukun tummanviolettina, Diane von Furstenbergin clutchit limen vihreänä ja vaaleanpunaisena yms. Leikitelkää asusteilla, ei kaiken tarvitse aina mustaa olla tai sopia just jokaisen vaatteen kanssa!
[/quote]
Kuulostaa hyvältä tuo tyylisi. Mulla tylsä tyyli johon haluaisin jotain väriä. Eli yleensä tummansiniset farkut, vaalea tai tumma yläosa. Harmaata,vaalean ruskeaa,tummansinistä. Siinä värit yläosissa. Sitten mustat kengät ja musta takki. Olisi kiva saada vaihtelua.
t:18
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:39"]
[/quote]
Kuulostaa hyvältä tuo tyylisi. Mulla tylsä tyyli johon haluaisin jotain väriä. Eli yleensä tummansiniset farkut, vaalea tai tumma yläosa. Harmaata,vaalean ruskeaa,tummansinistä. Siinä värit yläosissa. Sitten mustat kengät ja musta takki. Olisi kiva saada vaihtelua.
[/quote]
Kauniita ja helppoja värejä harmaa, ruskea, musta kyllä ovat. Värillinen huivi tai laukku tai koru tuo jotain mielenkiintoa ja on kiva varsinkin kesällä! Itse tykkään vähän personaallisemmaata kuin esim. Perus Vuittonit tai mustat Michal Korsit haha :)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:19"]
entä tämä? Onko mummomainen?
t:ei ap
[/quote]
Malli ja väri henkivät Anttilan alelaaria, onneksi sentään logo kyljessä.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:39"]
[/quote]
[/quote]
Kauniita ja helppoja värejä harmaa, ruskea, musta kyllä ovat. Värillinen huivi tai laukku tai koru tuo jotain mielenkiintoa ja on kiva varsinkin kesällä! Itse tykkään vähän personaallisemmaata kuin esim. Perus Vuittonit tai mustat Michal Korsit haha :)
ap
[/quote]
Mulla itse asiassa on yksi perus Vuittoni "kalsarikuosinen" mummolaukku. Hah... jotenkin yhdistän sen kuosin kesään. En mä tiedä uskaltaisiko räväistä ja tilata punaisen huivin ja punaisen laukun. Mä olen todella arka värien käyttäjä. Tiedä mistä tullut luulo ettei vaalealle käy värit.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:36"]
Tuo Longchamp on aivan karsea! En ole törmännyt yhteenkään hienoon Longchampiin.
[/quote]
Veikkaanpa, ettet pliagen lisäksi juuri Longchampeja ole eläissäsi nähnyt? Dissaat vain brändiä? Minusta tuo Longchamp on todellakin tämän ketjun kiinnostavin veska, vaikken sitäkään ostaisi.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 17:19"]
entä tämä? Onko mummomainen?
t:ei ap
[/quote]
Minun makuun on kyllä täti. Tosin tätimäisyyden assosoin siihen, että tuonne tarvitsee saada tasan päivyri, mynthonit ja lompakko + avaimet ja minnekään ei ole kiire, vaan kaikessa seesteisyydessä tukitaan kulkuväylät julkisilla paikoilla. Antaa kantajasta laiskan vaikutelman nuo tuon muotoiset laukut.
Musta tuo on tosi hieno, ostaisin! :)
18 googlaa outfit. Kokeile vähitellen alkaa lisäämään väriä asusteilla, kynsilakoissa yms. ja siinä samalla näet mitkä värit sulle sopii ja mistä tykkäät. Varmaan maanläheisillä sävyillä on helpompi aloittaa ja sopisi sun entisten vaatteiden väreihin. Itsellä oli aikoinaan sama ongelma, mutta totuttelemalla opin käyttämään värejä :)
kivoja vastauksia teillä :) Tuleeko jollekin mielen jotain hienoa värikästä laadukasta nahkalaukkua?olisi kiva jos linkittäisitte kuvia! Esim sininen tai keltainen olisi kiva :)
ap
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 18:48"]
kivoja vastauksia teillä :) Tuleeko jollekin mielen jotain hienoa värikästä laadukasta nahkalaukkua?olisi kiva jos linkittäisitte kuvia! Esim sininen tai keltainen olisi kiva :)
Tässä on vaihtoehtoja. http://www.shopbop.com/bags/br/v=1/2534374302024667.htmap
[/quote]
Tuo Furlan Roseau on myös kaunis. Pinkki on pop!
Itse mietin tuota Laurenin laukkua mustana. Onko liian tylsä? Miten ap meinasin yhdistää punaisen laukun? Itselläni tulee mieleen vain mustaa tai valkoiseen