Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako sitä enää yli 40-vuotiaana erota?

Vierailija
14.01.2015 |

Mietin tässä vaan, että löytääkö tämän ikäinen yksinhuoltaja enää ikinä miestä jos eron ottaisi. Miten on muille käynyt?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ap on siis nainen, eikä mikään erityisen kaunis tai hyvätuloinen.

Vierailija
2/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö sun suurin murhe on, että löytyykö uutta miestä :), ei sun parisuhtees ihan heikoissa kantimissa taida edes olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on sun elämän tarkoitus että sulla on mies, niin ei varmaan kannata ottaa riskiä.

Vierailija
4/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoke ainakin löysi ja jätti mut. Tosin se uusi oli kusipää joka sekin sitten jätettiin pikaisesti. Ainakin luottoa omaan markkina-arvoonsa tuolla pettäjällä löytyy, mut käytännössä tuskin kukaan kunnon mies tuollaista enää kelpuuttaa muuksi kuin lyhyeksi viihteeksi. 45 ikää.

Vierailija
5/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole elämän tarkoitus että mulla on mies. Ajattelin vaan, että olisihan se mukavaa jos vielä löytäisi miehenkin kun itselläni ei ole erityisen vanha olo. Tätä palstaa on vaan ilmeisesti tullut luettua liikaa kun ajattelen, että ulkonäön puolesta en kelpaisi varmaan enää kenellekään.

Vierailija
6/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron tarpeen tunnistaakin ehkä juuri siitä, kun kysyy, ett

onko tämä suhde parempi kuin ei mitään suhdetta vai onko yksinolo parempi kuin tämä suhde.

Vierailija
7/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:19"]No ei ole elämän tarkoitus että mulla on mies. Ajattelin vaan, että olisihan se mukavaa jos vielä löytäisi miehenkin kun itselläni ei ole erityisen vanha olo. Tätä palstaa on vaan ilmeisesti tullut luettua liikaa kun ajattelen, että ulkonäön puolesta en kelpaisi varmaan enää kenellekään.
[/quote]

Mikä sun nykyisessä miehessä on vikana? Ei se välttämättä vaihtamalla parane.

Vierailija
8/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:18"]

Mun vaimoke ainakin löysi ja jätti mut. Tosin se uusi oli kusipää joka sekin sitten jätettiin pikaisesti. Ainakin luottoa omaan markkina-arvoonsa tuolla pettäjällä löytyy, mut käytännössä tuskin kukaan kunnon mies tuollaista enää kelpuuttaa muuksi kuin lyhyeksi viihteeksi. 45 ikää.

[/quote]

Minulle ei tarvitsisi olla mikään kunnon mies, kunhan olisi sen verran älykäs että tajuaisi perusasiat. Ehkä tuo miesasia ei ole kuitenkaan ihan olennainen tässä nykyisessä sotkussa. Mietin vain, että tässä olisi vielä hyvässä lykyssä 20 vuotta viriiliä elämää edessä eikä huvittaisi ihan yksinkään olla loppuikää...

Vierailija
9/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä eron ottaisit, jos kerran sulla nyt on mies ja lisäksi sulle tuntuu olevan hyvin tärkeää se miehen olemassaolo?

Vierailija
10/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 13:21"]

Eron tarpeen tunnistaakin ehkä juuri siitä, kun kysyy, ett

onko tämä suhde parempi kuin ei mitään suhdetta vai onko yksinolo parempi kuin tämä suhde.

[/quote]

Minulla on aika usein sellainen olo, että yksinolo olisi parempi kuin tämä suhde, siksi eroa mietinkin. Toisaalta olisin lähtökohtaisesti mieluummin parisuhteessa kuin yksin. Laskelmoin tässä, että pitäisikö jaksaa laittaa nykyinen mies järjestykseen (vaikka se vaatisi kovasti hommia) vai jättäiskö tän ns. tähän.

Vierailija
11/11 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parasta erossa oli juuri se ettei ollut mitään miestä;-) . Olin toki hieman alle 40v kun erosin. Ja vuoden omasta seurastani nauttineena löysin uuden miehen ja asia melkein harmitti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan